• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • malins79

God morgon!

Åh, vad spännande att läsa om alla förvärkar, hoppas på bebisar snart i tråden.

Idag ska jag på anställningsintervju kl13. Jag kommer nog vara lite nervös.

• malins79

Tack Lina. Det känns lite konstigt att söka nytt jobb och ev börja jobba någon annanstans än hos min makes företag. Jag har varit där sen hösten -00.

Jag ska läsa på min ansökan så jag vet vad jag sagt att jag kan

• Tjock kulan

Godmorgon
    I natt får Alice flytta in i sitt eget rum även om det inte är färdigt. Hoppas att hon inte vaknar lika tidigt om hon sover i sitt eget och inte väcks av makens väckarklocka och klampande i trappan .

Anton: Grattis på födelsedagen , tänk vad kul om lilla bebben kommer idag

Malins: Hållere tummarna för dig, hoppas du får jobbet, vad är det för arbete som du sökt?

• Anton2005

LinaoMatilda- BF är 13 juli

malins-LYCKA TILL!

Tjock kulan- Tack. Sonen och sambon har precis sjungit för mig med frukost på sängen.

Nu åker alvedonen fram så att jag förhoppingsvis kan sova lite. Har ringt och avbokat gästerna som villa komma idag så nu är det bara vila som gäller

• Juleja

Grattis till Anton!

Nu tycker jag bebisarna kan komma. Vi väntar ju!
    Kan inte förstå att det redan gått 2,5 månad sen lille A kom. Helt ofattbart.