• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • Kajsa 77
    mimmi006 skrev 2008-06-30 21:35:00 följande:
    Jag håller helt med dig! Det skulle vara mysigt att ha en liten fest någonstans och umgås lite mer. Eller pyssla! Shoppa är lite halvt asocialt, jag blir ganska tråkig iallafall.
    Lite pyssel vore kul! Fast vi kan ju inte helt utesluta shoppingen! fest på kvällen vore toppen!
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2008-06-30 21:35:00 följande:
    Jag håller helt med dig! Det skulle vara mysigt att ha en liten fest någonstans och umgås lite mer. Eller pyssla! Shoppa är lite halvt asocialt, jag blir ganska tråkig iallafall.
    Bra idé! Jag bjuder hem er alla och så pysslar vi med att måla alla mina projekt! *generös och bjuder till*

Skämt åsido - men det var ett jättebra förslag!
  • Videli

Vi kan ha en träff hemma hos mig i nya huset där kommer det finnas gott med plats och sängar och så kanske jag får en changs att träffa er

• LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2008-06-30 21:38:08 följande:
    Bra idé! Jag bjuder hem er alla och så pysslar vi med att måla alla mina projekt! *generös och bjuder till* Skämt åsido - men det var ett jättebra förslag!
    hihi va du är smart! Då kan jag ju ta med mig några skåp hem också, det verkar ju finnas gott om dem i trakterna.
  • Videli

Fats jag kommer ju inte bo i Tranås förståss Fundersam

Hahahaha

• knyttis
    LinaoMatilda skrev 2008-06-30 21:11:11 följande:
    Knyttis: Javisst var det mysigt! Tror att många trodde jag skulle ha den mesta muminstämman och belv förvånade över att det var du istället Det var jättetrevligt att träffa dig.

Nu tyckte jag vi pratade ganska lika du och jag allt! Läste om 10kg bagageövervikten, hur mkt fick du betala? *nyfiken* Jag berättade ju att vi nästan har det som regel när vi kommer hem från Finlandsbesök!

Himmelbit - Jag hade faktiskt skänkt och säkert slängt en del också. Har även vi rensat nu när vi flyttade. Är lite trött på Tradera... Men är det ngt du vet att du kan få lite mer kosing för är de ju helt klart värt ansträngningen! Ska kolla bloggen bums!

Malins - Missade när du gick, skickar en kram nu istället!

• JeaJea
    Busan skrev 2008-06-30 21:34:59 följande:
    Jea: I love det underbara huset. Men en fråga kan ni inte köpa era vänners hus ryttartorpet det var ju oxå superfint. Bry dig inte om den "konstiga" personen, vågar ju inte ens stå för vem den är.
    Vi bor redan i ett liknande hus fast större. Anledningen till att vi funderar på att flytta är att bo närmare havet och inne i ett samhälle.
  • malins79
    knyttis skrev 2008-06-30 21:41:49 följande:
    Nu tyckte jag vi pratade ganska lika du och jag allt! Läste om 10kg bagageövervikten, hur mkt fick du betala? *nyfiken* Jag berättade ju att vi nästan har det som regel när vi kommer hem från Finlandsbesök!Himmelbit - Jag hade faktiskt skänkt och säkert slängt en del också. Har även vi rensat nu när vi flyttade. Är lite trött på Tradera... Men är det ngt du vet att du kan få lite mer kosing för är de ju helt klart värt ansträngningen! Ska kolla bloggen bums! Malins - Missade när du gick, skickar en kram nu istället!
    Tack!
Svar på tråden Vita tråden del 8