• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • LinaoMatilda
    knyttis skrev 2008-06-30 21:41:49 följande:
    Nu tyckte jag vi pratade ganska lika du och jag allt! Läste om 10kg bagageövervikten, hur mkt fick du betala? *nyfiken* Jag berättade ju att vi nästan har det som regel när vi kommer hem från Finlandsbesök!Himmelbit - Jag hade faktiskt skänkt och säkert slängt en del också. Har även vi rensat nu när vi flyttade. Är lite trött på Tradera... Men är det ngt du vet att du kan få lite mer kosing för är de ju helt klart värt ansträngningen! Ska kolla bloggen bums!Malins - Missade när du gick, skickar en kram nu istället!
    Ja det kanske vi gjorde Jag tycker min dialekt har ändrats så mycket sen jag bodde i Sverige bara Jag betalade 400kr för den, synd att jag inte tänkte på att ta en del i handbagage. Man får ju ha 8kg handbagage och då hade de säkert inte bötat för 2kg övervikt.
  • knyttis

Nu kan jag ju inte delta om nästa gång blir i september men tycker att ni är på ett bra spår! Pyssel...shopping..övernattning och umgänge! Känner som dig mimmi att jag inte var direkt social i shoppingstunden.

• JeaJea
    mimmi006 skrev 2008-06-30 21:35:00 följande:
    Jag håller helt med dig! Det skulle vara mysigt att ha en liten fest någonstans och umgås lite mer. Eller pyssla! Shoppa är lite halvt asocialt, jag blir ganska tråkig iallafall.
    haha du? nejdå det är bara kul att se din rygg fortfarande impad
  • mimmi006

Du såg väk den stirriga blicken nån gång? Har jag missat rapport om huset? måste nog läsa ikapp, vi har haft fullt upp med 2-årskalas här idag...

JeaJea skrev 2008-06-30 21:51:36 följande:
    haha du? nejdå det är bara kul att se din rygg fortfarande impad
  • JeaJea
    Videli skrev 2008-06-30 21:39:23 följande:
    Vi kan ha en träff hemma hos mig i nya huset där kommer det finnas gott med plats och sängar och så kanske jag får en changs att träffa er
    jag kommer! ingår det någon behandling
  • mimmi006

å gud jag kommer också!

JeaJea skrev 2008-06-30 21:53:13 följande:
  • Videli
    JeaJea skrev 2008-06-30 21:53:13 följande:
    Hahaha ok deal!
    Om ni som vill komma kan måla och pyssla hemma hos oss, så knådar och fixar jag er
  • Videli
    mimmi006 skrev 2008-06-30 21:54:20 följande:
    å gud jag kommer också!
  • knyttis
    LinaoMatilda skrev 2008-06-30 21:45:45 följande:
    Ja det kanske vi gjorde Jag tycker min dialekt har ändrats så mycket sen jag bodde i Sverige bara Jag betalade 400kr för den, synd att jag inte tänkte på att ta en del i handbagage. Man får ju ha 8kg handbagage och då hade de säkert inte bötat för 2kg övervikt.
    De stämmer ju men de ju så lätt att vara efterklok. Onödig utgift men ej så farligt som man kunde trott. Vet du jag tänker ej mera på hur jag pratar jag bara pratar på
Svar på tråden Vita tråden del 8