Inlägg från: Daggdroppen |Visa alla inlägg
  • Daggdroppen

Vita tråden del 8

Jag hade typ lika kort stubin som ni andra

och MM, jag hade ju i inlägget innan skrivit och beklagat vad som hänt och hoppades att hon inte skulle få några men. Så ja, visst visste jag om vad som hade hänt Fundersam.

Men nu tycker jag vi glömmer det här missförståndet, för det är ju inte precis det viktigaste... Eller? Och knappast kul heller för Numberone att vi blir osams för det här.

• Daggdroppen

Ja det var ju din tolkning då..........

Aja...

Vidare i diskussionen!

• Daggdroppen
    MildaMaränger skrev 2008-06-19 14:59:17 följande:
    vill tillägga att jag förstod såklart att den inte var din tanke.
     Hihi, tur att vi är överens om något då i allafall

Hade tänkt tillägga att jag hoppades att du inte trodde att jag tyckte det... men jag behövde tydligen inte det nu. Vilken tur att vi förstod varandra ändå
  • Daggdroppen

Kajsa: Stolarna kommer att bli otroooooligt fina Beundrar ditt tålamod att måla! Tycker du inte det är svårt att få rygg-spjälorna målade? Jag brukar tycka det är svårt att måla smala pinnar. Får det aldrig riktigt fint, utan det blir lätt för mycket färg som börjar rinna  och  blir fult...

Brukar någon av er beställa foton från extrafilm??? Hur länge brukar det isåfall ungefär ta att ladda ner beställningen? Skickade iväg den för ja, det börjar väl bli snart 3½ h sedan... och det är bara 74% klart! Iofs så har jag 531 foton också, så det är ju en hel del... men det brukar max ta kring lite över 2 h. Och jag tycker inte jag har mer bilder den här gången, till och med mindre tror jag...

• Daggdroppen

Glad misdosommar till alla!

Vi har fått inhibera våra midsommarplaner. Sonen har fortfarande feber (39) så det blir inte att åka till våra vänners sommarstuga som det var tänkt Och knappast kan vi åka till mina föräldrar  imorgon...

Sitter och halvdeppar med en stor portion glass och kex

• Daggdroppen

Hej på er!

Har nyss kommit hem och har skumläst ikapp lite. Det BLEV midsommar för oss trots allt. Sonens feber gav med sig på lördag så vi åkte till mina föräldrar. Idag har vi bl.a. varit ute med brorsans och hans frus båt. Så himla skönt och fint väder dessutom

Ser att det är två för mig nya ansikten här. Välkomna! Eller kanske ni har hängt med länge och jag har missat er?

Mammatilltretroll skrev 2008-06-21 22:49:32 följande:
    LinaoMatilda: Jättefint!Varifrån kommer hyllan och spegeln?Tråden: Finns det någon som har bild/mått/pris på indiskas tavellist?
    Här är min:

Pris minns jag ej, men den är billig! Lite shabbyaktig...
    Rosesarered skrev 2008-06-21 23:08:27 följande:
    Lite nyfiken om det är någon som har spotlights i sitt tak? Har sett olika inspirationsbilder, speciellt skånelängor, med olika typer spotlights system. Vissa har långa vajrar system och endel med spotar på en skena. Söker nu mer inspirationsbilder.Tack!
     Vi har i köket och tvättstugan, men tror inte jag har någon bra bild där de syns... Kan ta imorgon om jag hinner om du vill! Det är supersnyggt tycker jag! Väldigt diskreta infällda

Vad mera???? Jo, Kajsa! Otroooooligt fina stolar!!! Hur länge behåller du de här nu då? Du kan ju skicka hit dem efter typ ett halvår då du tröttnat på dem? Eller hur länge tror du att du vill ha dem?  

Till er andra: Hoppas ni haft en trevlig midsommar
  • Daggdroppen
    Kajsa 77 skrev 2008-06-22 21:05:38 följande:
    Fluffis - Förmodligen är de här för att stanna!! Har trånat efter dom så länge. Så har det blivit med alla mina inköp, att vill jag verkligen verkligen ha något så blir det kvar här hemma. Men är det så där att jag kompromissar så brukar de åka ut inom ett halvår!
     Så de svarta var en kompromiss då? Vad har ni gjort med de?
  • Daggdroppen
    lasseliten skrev 2008-06-22 21:06:29 följande:
    hej vänner! Nytt i tråden...eller ja, nytt och nytt...80-tal iaf
     Ha ha! Den där bilden är som tagen ur min kusins sovrum! Hon hade likadan säng, likadan rottinghylla och likadan rottingstol
  • Daggdroppen
    Daggdroppen skrev 2008-06-22 21:09:50 följande:
     Ha ha! Den där bilden är som tagen ur min kusins sovrum! Hon hade likadan säng, likadan rottinghylla och likadan rottingstol
     och banne mig om hon inte hade sänghimmel också? Jag tror faktiskt det!
  • Daggdroppen
    Kaktus76 skrev 2008-06-23 13:43:03 följande:
    behöver era hjälp!!Nu i juli firar vi 1-årig bröllopsdag. Behöver förslag vad man kan ge till maken?? Det står helt stilla i hjärnkontoret....
    En dag på ett spahotell kanske? Barnfri

Min make kanske skulle tycka det var "onödigt" men jag skulle gilla det starkt i allafall

Clara: Måtten är ca 80 cm lång och 10 cm djup, själva facket något smalare. Typ runt 7 cm.

Himmelbit: Jättefint bord och stolar!!!

Julia: Fint skrivbord! Det påminner ganska mycket om mitt. Men mitt har "staket" så gott som hela vägen runt på tre sidor och inte någon hylla som ditt. Ska se om jag hittar bild på det... Påbörjade slipning och reparering förra sommaren men hann inte få det klart då jag behövdes på bygget. Nu har det bara lämnat... Men tanken är att det ska hamna i ett barnrum någon dag. Kanske hos en lillasyster en vackerdag? Det passar ju bättre till tjejer!
Svar på tråden Vita tråden del 8