Hej på er!
Har nyss kommit hem och har skumläst ikapp lite. Det BLEV midsommar för oss trots allt. Sonens feber gav med sig på lördag så vi åkte till mina föräldrar. Idag har vi bl.a. varit ute med brorsans och hans frus båt. Så himla skönt och fint väder dessutom
Ser att det är två för mig nya ansikten här. Välkomna! Eller kanske ni har hängt med länge och jag har missat er?
Mammatilltretroll skrev 2008-06-21 22:49:32 följande:
LinaoMatilda: Jättefint!Varifrån kommer hyllan och spegeln?Tråden: Finns det någon som har bild/mått/pris på indiskas tavellist?
Här är min:

Pris minns jag ej, men den är billig! Lite shabbyaktig...
Rosesarered skrev 2008-06-21 23:08:27 följande:
Lite nyfiken om det är någon som har spotlights i sitt tak? Har sett olika inspirationsbilder, speciellt skånelängor, med olika typer spotlights system. Vissa har långa vajrar system och endel med spotar på en skena. Söker nu mer inspirationsbilder.Tack!
Vi har i köket och tvättstugan, men tror inte jag har någon bra bild där de syns... Kan ta imorgon om jag hinner om du vill! Det är supersnyggt tycker jag! Väldigt diskreta infällda
Vad mera???? Jo,
Kajsa! Otroooooligt fina stolar!!! Hur länge behåller du de här nu då? Du kan ju skicka hit dem efter typ ett halvår då du tröttnat på dem? Eller hur länge tror du att du vill ha dem?
Till er andra: Hoppas ni haft en trevlig midsommar