Inlägg från: Daggdroppen |Visa alla inlägg
  • Daggdroppen

Vita tråden del 8

Vad konstigt jag skrev... Fundersam

GÅ TILL VÄGA menade jag!

• Daggdroppen
    Fotograf Karlander skrev 2008-06-13 11:08:20 följande:
    Åhh jag som precis beställde dom
    Men hoppas dina är bättre då
    Vaniljdröm skrev 2008-06-13 10:54:20 följande:
    Hade ni reklamerat ett par billiga ballerinaskor i tyg där sulan har spruckit mitt av. Välanvända under en månads tid?Är det alltför sniket?
     Ja som du förstår lite mellan raderna.. Nja.... det hade jag kanske inte gjort
  • Daggdroppen
    malins79 skrev 2008-06-13 11:13:02 följande:
    När man ska reklamera behöver man inget kvitto.
    OK, men hur gör man då? Går man till affären och de sköter om det eller skickar man in dem till Viking? Vem betalar isåfall postavgift?
    Vaniljdröm skrev 2008-06-13 11:14:17 följande:
    Det är ju det som är problemet med skor. De ser ju använda ut efter bara ett kort tag. Min ballerina ser verkligen välanvända ut därför skäms jag att reklamera dem. Men samtidigt tycker jag inte att man ska behöva slänga ett par skor efter bara en månad liksom Vad flitig du är malin!Ja, just det! Alldeles säkert har bebisen kommit nu. Åh så spännande.
     Ja, och jag hade gått i skogen med mina, och vita gummistövlar i skogen blir fort bruna....
  • Daggdroppen
    malins79 skrev 2008-06-13 11:10:53 följande:
    Så ja, nu har jag varit duktig!Jag har putsat fönster.  Så skönt att kunna se ut igen! Det gick ganska fort för jag har bara tagit hälften av husets alla fönster för de resterande ska snart bytas ut och då lägger jag ingen tid på dem.
     Heja heja Jag skulle också behöva tvätta, men vi ska ju måla huset snart så maken tyckte det var onödigt än så länge
  • Daggdroppen

numberone: Hur länge har du gått över? Jag gick också över och tyckte inte heller det var så kul Min son var beräknad till 26 januari så då nyåret hade passerat började jag vänta. Men han kom en månad senare, den 31 januari. En låååång månad. Men jag tcykte också det lättade då jag fick en tid för igångsättning. Men den behövde jag aldrig

Kajsa: Härligt med skolavslutning! Fast det haglar

Själv får jag inget gjort. Är fortfarande trött och orkeslös. Går mest bara runt.... Har nyss printat ut några recept på vinbärskakor/pajer. Tänkte eventuellt baka lite för jag har massor av vinbär i frysen från ifjol.

Vi ska eventuellt hämta en kattunge ikväll också, så isåfall kanske det är bra att ge en kaka i utbyte

Fin hylla och fint bord förresten, Vem det nu var som visade... Generad

• Daggdroppen

Hur är det riktigt hos er med skolavslutning? Slutar inte ALLA skolor på samma dag??? Och finns det skolor som slutar mitt i veckan också??

Här slutar alla samtidigt! (Vad jag nu vet).

Vad knasigt och konstigt ni verkar ha det Eller har jag missförstått?

• Daggdroppen
    Kajsa 77 skrev 2008-06-13 13:06:20 följande:
    Det var riktig norrländska det! "Hur RIKTIGT är det!" Läs det jag skrev till Camilla. 
     Va? Sorry, men nu är jag trött...  Vad menade du med att det var riktig norrländska? Sättet jag skrev det på
  • Daggdroppen

Kajsa: Ahaaa... Men här säger vi "riktigt" lite senare i meningen, alltså t.ex.  "Hur är det riktigt hos er"

Men det är ju nästan tvärs över vattenpölen då också

• Daggdroppen
    numberone skrev 2008-06-13 13:27:35 följande:
    Jag har idag gått 13 dagar över tiden.... fyyyy va jobbigt att gå en hel månad. Varför lät dem dig gå så länge?Fru Puffen:Iiiiiiiih det är så spännande!! Kram
     Nej nej nej! Jag gick bara 5 dagar över tiden!!!  Men jag ville att han skulle hållas inne över nyår och efter det började jag vänta, fast det var beräknat den 26.1. Men jag fick tid för igångsättning ganska fort, för han var beräknad att vara nästan 1 kg större än vad han visade sig vara Men de dagarna kändes lååånga! Fattar inte att du orkar som har gått över så länge nu
  • Daggdroppen

Hej på er!

Tråkigt med svåra förlossningar

Och tråkigt Mia att det inte blir bättre med nacken

Själv har jag fullt upp med tusen saker. Vi har bl.a. tagit en ny kattunge idag. Maken och sonen döpte den till Maja!

Imorgon blir det möhippa hela dagen för min bästa kamrat!

Svar på tråden Vita tråden del 8