Vita tråden del 8
Den här var det någon/några gjort väl...
recept.nu/1.15858/leila_lindholm/bullar/new_york_cheesecake_med_blabar
Blev den bra? Någon tyckte den blev för kompakt har jag för mig? Några tips, ska man baka den eller ngt annat?
Den här var det någon/några gjort väl...
recept.nu/1.15858/leila_lindholm/bullar/new_york_cheesecake_med_blabar
Blev den bra? Någon tyckte den blev för kompakt har jag för mig? Några tips, ska man baka den eller ngt annat?
Miamariah - ja trist att ha den längtan! Vi försökte bli gravida i över ett år, kommer inte ihåg hur lång tid det verkligen tog nu...men vi hade tid på fertiliteten för att få hjälp. Hade fått besked att "vi nog skulle få svårt att lyckas på egen hand" men så 3v innan tiden fick vi ett glatt besked! Så jag vet hur det är att längta iaf! Kram på dig!
Nu har jag varit och handlat och jag ska försöka mig på blåbärs cheesecake! Håll tummarna att den blir bra nu!
nya inlägg, morsdag och torkvinda! Tips på klädnypor och tvättbalja mottages i bloggen
hemmahoskristin.blogspot.com/
förresten har målat cafémöbler (vet inte vad de kallas) men tungt bord, brukar vara vita och med vita bräder med lite mellanrum, runda bord och så stolar till som går att fälla ihop.
Har målat det vita med svart hammarlack - men nu vill jag ha dem vita igen, finns det något liknande hammarlack i vitt eller är det vanlig färggäller?
mimmi - tog ju fel...dina är också fina dock Det är ju "inredningsdrömmar" jag söker....vad är hennes alias igen??
13 år emellan skrev 2008-05-26 08:10:49 följande: