Vita tråden del 8
Kajsa 77 skrev 2008-05-26 21:19:14 följande:

Såg ni förresten på "det okända" igår på tv4+ där snackar vi spooooooky!!!
Kajsa 77 skrev 2008-05-26 21:19:14 följande:
malins79 skrev 2008-05-27 11:12:51 följande:
Vaniljdröm skrev 2008-05-27 18:05:57 följande:
Kajsa77 - vad skönt att de slutar strejka nu och hoppas ni får komma in på en gång!!!
Jag och Lowe hade just en fight! Det suger musten ur en! Han blir nästan alltid gnällig och grinig när vi kommer hem från dagis - inget är bra och han tjuter mest! Blir tokig på detta - det känns som att han inte trivs hemma när han håller på så här! På dagis är det inga problem och inte när han är hos andra och tex sover över, men hemma...
Puh - vad värdelös man känner sig!
Nu ligger han och sover iaf! Han är säkert bara trött efter en dag på dagis...(hoppas jag!)
Blev alldeles trött själv och fick ont i huvudet!
Cred till ensamstående! Jag är ensam med Lowe om kvällarna helgerna nu för R jobbar extra på ett ställe och jobbar över på sitt jobb, så den här veckan har han knappt sett L ens! På helgerna jobbar han hela dagarna (snickare) så det ska bli klart i tid! Man blir trött...
Har haft abstinens idag - kom inte in på FL på 5 timmar!!!!
Kajsa77 - Lowe blir 2 år vid midsommar. Det blev bättre sedan när han hade fått sova lite grann!
CamillaR - ja man både längtar och inte längtar efter att han ska kunna leka mer på egen hand! Nu är det mycket lek med mamma och pappa än så länge. Inte ofta han pysslar själv i sitt rum!
Juliah - tack! Som sagt Lowe blev gladare efter en liten tupplus och blev riktigt mysig, och sambon kom hem till 20, lite bättre än 21 iaf!!
Anton - ja han sover på dagis - hur ändrade ni?
Hej behöver gardinhjälp!
Kom in och säg vad ni tycker i min provisoriska blogg:
hemmahoskristin.blogg.se/1212140162_gardinhjlp.html