• Peak

Vita tråden del 8

här är väl rätt gäng när man ska be om recept
    Lowe fyller 2 på söndag och jag ska baka tårta. Vill ju ha en jordgubbstårta, men ska man baka "den gamla vanliga" med vaniljkräm och sockerkaksbotten?
    Vill nog ha jobdgubbar iaf eftersom jag själv fyller på hösten har jag alltid saknat jordgubbstårtor på kalas!

Gillar ju marängtårta också men det blir kanske "lite"?

Tips?

• Peak

Numberone - Grattis till eran lilla ELLEN! Hoppas det går bra för er nu! Kramar!

• Peak

Någon som vet vart jag kan hitta typsnittet "ambassador" gratis?
    Hittar det inte....

• Peak

hur kan man ha så mycket Odd Molly-kläder ute på tradera? www.tradera.com/category/category.aspx&listtype=0
    Vart får de tag i dem? Finns det någon outlet? Hörde talas om att det skulle finnas någonstans i sthlm där de sålde ut sådant som "blivit över" från butiker...de syr väl upp på beställning nästan väl?

• Peak

nu har jag en period igen då jag funderar så jag håller på att spricka över vad jag ska göra med mitt liv - det är inte meningen att jag ska jobba här iaf!

Har SÅÅ roliga arbetsuppgiter som att vattna 3 blommor 2 tr upp -de som sitter i de rummen kan tydligen inte göra det själva, och så har jag nyligen fått överta det hederfulla uppdraget att rensa kylen en gång/mån för det orkar tydligen inte köksgruppen göra längre! Så less på det här!

Men vågar inte riktigt satsa på eget heller, och om jag ska göra det vid sidan av känns det som att jag inte kommer ha någon tid över alls ist. Och satsar jag helt - inga pengar? Så dilemma...

• Peak
    Anjo2 skrev 2008-06-23 10:13:08 följande:
    Peak; Jag förstår dej, vad är det du vill öppna för något?
    fysisk butik eller webbutik med inredning och annat
  • Peak

Anton - vad inne där en dag då vi åkte till sambons "släktstuga" vid Möckeln. Mysig butik! Vill ju ha egen!!!

Var på lexington och frågade om de inte skulle släppa sin policy att inte sälja på nätet, men de verkade inte riktigt redo än...så alla kan väl maila dem och fråga om de säljer via nätet?

• Peak

livet från ljusa sidan skrev 2008-06-23 11:32:31 följande:

vanilj: Den passade ju fin fint in! peak: Vad är det du jobbar med? Förutom att få blommor och kylar att se trevliga ut Förstår att det känns frustrerande att inte trivas
    min tjänst heter "administrativt chefsstöd" har 3 sektionschefer och 1 avd chef som ska tilldela mig uppgifter, men de är dåliga på det och jag orkar inte tjata längre...
    har dessutom egentligen en avd till jag ska hjälpa - med samma upplägg på chefer men därifrån får jag inget alls!
Svar på tråden Vita tråden del 8