Vita tråden del 8
tack tjejer, men ingen som tycker att jag verkligen är i behov av massor av Himlas hissgardiner....vad synd då Måste nog köpa en till arbetsrummet iaf! De kostar ju 999:- minus 70%
tack tjejer, men ingen som tycker att jag verkligen är i behov av massor av Himlas hissgardiner....vad synd då Måste nog köpa en till arbetsrummet iaf! De kostar ju 999:- minus 70%
nu ska jag gå hem!!
Jag, Lowe och mamma ska åka till Nora och fika lite och titta i alla (!) hrmhrm butiker de har (typ 2...)
Men den jag vill åt har Bl.a Odd Molly, Maileg och annat fint!
Videli - Grattis!
Miamariah - fint bäddat och allt därtill! Väldigt fin pläd måste jag säga
Kajsa - hoppas det går bra med dottern, har ni fått någon tid än? (kommer inte in i bloggar)
Har läst tillbaka lite men har missat en hel del dagar så det är mycket att ta igen!
Vi har just bestämt oss för att åka till Thailand i jan eller feb nästa år. Vi har varit där 4 ggr men på ungefär samma ställen, Phuket, AoNang och Reiley och så på öar runtomkring. Nu funderar vi på KhaoLak/ohLanta om omgivningarna eller KohSamui med omgivningar. Nån som har några tips?
Det kommer nog hända roliga saker där också *hemlighetsfull*
Malins79 -
Videli - ja jag vill gärna ha tips, eftersom vi bara varit på Phuket och AoNang, Reiley så är allt annat okänt för oss Har du varit i KhoLak?
13 år - tack, ja väldigt i smyg, för det är hemligt (och ännu är ju inget bokat, men det är planen)
13 år emellan skrev 2008-06-04 10:13:17 följande:
lite annat än inredning, men tips på lite "finare" pojkkläder strl 2½ år typ...
Hittade fina på Ellos - Theo & Pauline, men de var ju slut Andra tips??