• Peak

Vita tråden del 8

tack tjejer, men ingen som tycker att jag verkligen är i behov av massor av Himlas hissgardiner....vad synd då Måste nog köpa en till arbetsrummet iaf! De kostar ju 999:- minus 70%

• Peak
    Vaniljdröm skrev 2008-05-30 13:00:31 följande:
    Alla som är nyklippta måste visa upp sina nya frisyrer här i tråden!*Ny regel*
    har inte plats för bilder här längre på FL...synd va!
    (mitt huvud syns på morsdag i blogen - den "riktiga")
  • Peak

nu ska jag gå hem!!
    Jag, Lowe och mamma ska åka till Nora och fika lite och titta i alla (!) hrmhrm butiker de har (typ 2...)
    Men den jag vill åt har Bl.a Odd Molly, Maileg och annat fint!

• Peak
    MiaMariah skrev 2008-05-30 13:05:30 följande:
    DLL - ring och gnäll! Peak - klart du ska fynda hissgardin men shoppa till nåt annat fönster (tycker jag)
    men jag vet ju inte när jag kommer få en jäkla markis Och vet du hur vi har det nu En piskställning (?) med en filt hängandes på som man flyttar varefter solen flyttar sig - haha
  • Peak

Videli - Grattis!

Miamariah - fint bäddat och allt därtill! Väldigt fin pläd måste jag säga

Kajsa - hoppas det går bra med dottern, har ni fått någon tid än? (kommer inte in i bloggar)

Har läst tillbaka lite men har missat en hel del dagar så det är mycket att ta igen!

Vi har just bestämt oss för att åka till Thailand i jan eller feb nästa år. Vi har varit där 4 ggr men på ungefär samma ställen, Phuket, AoNang och Reiley och så på öar runtomkring. Nu funderar vi på KhaoLak/ohLanta om omgivningarna eller KohSamui med omgivningar. Nån som har några tips?
    Det kommer nog hända roliga saker där också *hemlighetsfull*

• Peak

Videli - ja jag vill gärna ha tips, eftersom vi bara varit på Phuket och AoNang, Reiley så är allt annat okänt för oss Har du varit i KhoLak?

• Peak

13 år - tack, ja väldigt i smyg, för det är hemligt (och ännu är ju inget bokat, men det är planen)

• Peak

13 år emellan skrev 2008-06-04 10:13:17 följande:

Vågar vi ens prata om det här då?Vi reser till Island i slutet på augusti för att bestämma kyrka och hotell etc inför bröllop nästa sommar.
    nej det är nog inte värt!
    Kul med bröllop på Island!
  • Peak

lite annat än inredning, men tips på lite "finare" pojkkläder strl 2½ år typ...
    Hittade fina på Ellos - Theo & Pauline, men de var ju slut Andra tips??

Svar på tråden Vita tråden del 8