• Peak

Vita tråden del 8

LinaoMatilda skrev 2008-06-09 14:33:59 följande:
    Tänkte precis på dig när jag kollade runt på elsas hem och såg att de har rea på green gate pyjamasen med stjärnor Har du kollat på H&M eller Pop?
    ja den är ju så fin! Men minsta är i strl 4 år - det är ju ett tag kvar Han blir 2 år den 22:a
    Ska kolla pop...

tyckte de här shortsen var så fina:
    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=195383&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=#
  • Peak
    malins79 skrev 2008-06-10 11:37:42 följande:
    Beställde precis dessa i vitt www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx hade 60% rababt på valfri vara. Jag har dessutom 299kr tillgodo efter att jag skickade tillbaka pallarna som gulnade så dessa kommer kosta mig 20kr istället för 699kr  (behöver ha 250cm långa)
    blir rundgång bara...
  • Peak

hej på er tjejer!

Behöver presenttips, en massa ungar fyller 2 och 3 år nu både pojkar och flickor - vad köper man??
    Sen fyller ju min egen unge 2 år i helgen och jag vet inte alls vad vi eller någon annan ska köpa och alla frågar...

Han har en trehjuling och en massa leksaker, utemöbler, dockvagn (min gamla ) och kläder...så vad önskar man sig? Och vad köper man? 2-3 åringar har ju typ ALLT! redan!

• Peak

Vaniljdröm skrev 2008-06-16 15:40:29 följande:

PeakLekstuga? Om många lägger ihop kanske det kan vara något större?
    [/citat]

har just sått gräs, i helgen... så det kanske kan bli till 3-årsdagen istället, och sambon är ju snickare så jag antar att han kan bygga en själv
    MiaMariah skrev 2008-06-16 15:42:52 följande:
    [citat]
    Upplevelser? Djurparksbesök etc t.ex...
    [/citat]

ja det är ju bra! Kolmården har vi ju tänkt åka till!
    Lustigt jag bakade samma kaka igår!! Ska ha klädparty idag så de ska få sig lite onyttigt Den är verkligen underbart god - nu längtar jag hem ju!!
    malins79 skrev 2008-06-16 20:30:42 följande:
    [citat]
    Ett tips för er som har Europris i närheten, denna vecka säljer dom den vita Kitchen Aid för 3999kr!
    www.europris.no/
    Vad kostar de i vanliga fall?

Hatar hur citaten blir när man inte har plus - måste det bli värdelöst fult och svårläst för att man inte betalar??
  • Peak

Åh nu väckte ni habegäret ännu mer när den fanns på Europris!
    Pratade med sambon nyss och han hade fått ut fetinglön nu - jag höll på att trilla av stolen, men så var det ju sem ers. också så jag kravlade mig upp igen! Dessutom ett "extrajobb" med bra inkomst på som han snart ska få pengar för...
    Så jag klämde i med att då kunde vi ju köpa en KA nu!

Nej det kunde jag önska mig när jag fyller år (!)(slutet av okt) för vi har så mycket annat som pengarna måste gå till nu med huset, gräs, altan, garage osv och så en resa inplanerad i jan/feb som vi måste ha fickpengar till!

Kanske ska ringa mamma och be om ett litet förskott på present då! 4000:- kommer man väl inte hitta en KA för igen?
    Vad är det som inte ingår, ngt man behöver? Eller är det bara "extrasaker" liksom? Och vad brukar de kosta?
    Hur 17 har Europris fått tag i vita KA?

Funderade ju annars på Kenwoods hushållsmaskin och den kostar ju 3000:-!

• Peak
    misak skrev 2008-06-17 14:12:26 följande:
    Sorry! Det var så himla bra pris! Den var så fin! Blev lite sugen själv på den.Har ni något bra tips på vad man kan köpa till sin son när han fyller tre. Inte bilar, tåg det finns i överflöd. Och gästerna köper säkert det redan. Nä något mer rejält!?
    jag har samma problem, fast jag har en 2-åring och så har vi en hög 2 och 3-åringar vi ska uppvakta också - pust!!
  • Peak

Bea - Lowe har en sådan i sitt rum, men en med 4 fack x 2 fack, vi har den liggandes så 2 fack hög. tycker den är perfekt!
    Finns nog bild i min blogg i hans rum. Kommer inte in där själv så jag kan länka...

hemmahoskristin.blogspot.com/

• Peak
    juliah skrev 2008-06-17 14:36:32 följande:
    Peak, jo visst är det det men jag tänkte på om det är den lilla modellen av bunke eller den stora. För mig spelar det ingen roll förstås men jag tänkte bara på dig, om du behöver en med stor bunke så att du inte köper den med liten *svammel svammel*
    jag trodde den på europris var den "vanliga" modellen KA, den som brukar kosta 5-6000:- men detta verkar ju vara en "enklare" modell? Den kostar ju lika mycket på bagaren.. som på Europris menar jag! Så det var väl inget att RUSA dit för då kanske!?
Svar på tråden Vita tråden del 8