• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • Trollens mamma

Anton2005:Tack!Tycker det är roligt att springa,jag får verkligen en kick av det!Skrattande

Hur länge är det kvar tills bf?Minns själv hur jobbigt det var att vara höggravid.Konstigt att man orkar vänta 9 månader,men när det närmar sej slutet är varje dag en pärs.Fundersam Hoppas bebisen vill ut lite tidigare då!

• Sylt

Godmorgon

Tänkte lite på bloggtråden. Måste man ha blogglänkar i TS? Man kan väl skriva sin adress när man gör ett inlägg? Då slipper man att tråden stängs hela tiden, för då anmäls väl bara inlägget - tas bort o tråden kan vara kvar?

Fint väder idag igen , ääälskar solen!

• Vaniljdröm

Godmorgon alla!
    Men det är ju en jättebra idé Sylt.
    Dessutom är tråden alltid aktuell när bara de senast uppdaterade bloggarna visas.

• Anton2005
    Trollens mamma skrev 2008-05-09 07:31:31 följande:
    Anton2005:Tack!Tycker det är roligt att springa,jag får verkligen en kick av det!Hur länge är det kvar tills bf?Minns själv hur jobbigt det var att vara höggravid.Konstigt att man orkar vänta 9 månader,men när det närmar sej slutet är varje dag en pärs. Hoppas bebisen vill ut lite tidigare då!
    BF 13 juli så jag hoppas att det inte blir allt för varmt fram tills dess Skrattande
  • Camilla R

Trollens mamma skrev 2008-05-08 20:54:21 följande:

Nuuu har jag hittat mitt skåp!Har beställt en sånt.nordal.easypaper.dk/Hovedkatalog2008.asp sidan 232 skåp nr.3. Tyckte egentligen mer och nr.4,men det blir för stort.Var in till Pentik idag,men de skåpen de hade där var lite för smala.
    Oj, vad mycket fint det fanns att kika på i den katalogen, har de återförsäljare i Sverige??
  • Mufflon

God morgon på er!!!

Härligt väder idag igen!! Skönt!!

Tänkte höra om nån har nått bra tips vad man kan ha vid dörren son insektskyydd??

Vi bor nämligen nästan granne me kohagenSkrikandesDom e juh gulliga i sig men drar juh med sig massa flugor!!

Var lite inne på och sätta såna där fransgardiner men jag vet inte?? Vad har ni??

• Camilla R
    Memoria skrev 2008-05-08 21:16:49 följande:
    Var det någon som letade efter den där fika boken från Gevalia? Fanns några kvar i Ica Nödinge om det skulle hjälpa.
    Känns lite onödigt långt bort. Själv tror jag att jag har letat igenom varenda butik i Saltsjö Boo och Stockholms innerstad, här finns inget..
  • Himmelbit

Godmorgon!

Här skiner solen också - sååå härligt! Speciellt när man tittar på den inifrån pga att man arbetar.. Men det är ju snart helg!

Har ett nytt inlägg i bloggen - mer om våra äventyr i Skåne!
    njutensmula.blogspot.se

Svar på tråden Vita tråden del 8