• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • Sylt
    Anton2005 skrev 2008-05-09 10:06:08 följande:
    tack för tipsen. Det där med att man måste ta isär BB har vi oxå funderat över. Lite omständigt
    Jäpp, och när man lägger in den i bilen vill man ju ha hjuldelen underst (för att sittdelen inte skall bli smutsig) och det är trixigt när man lägger in. Därför har jag delarna bredvid varandra = tar upp hela bagaget. Har jag delarna ovanpå varandra så kan jag inte dra för skyddet. Uj kan jag ställa på högkant = massor av ledig plats.

Nuuu är jag klar med mitt barnvagnssnack
  • malins79
    Camilla R skrev 2008-05-09 10:07:42 följande:
    Hemnes har kommit med ett vitrinskåp, nyhet för mig. Tror att det skulle kunna passa fint i vardagsrummet hemma, men på Internet finns det bara i gult.. Det är väl inte rimligt att det bara skall göras i den färgen?? www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30141857
    Vad fint det var!
    Hoppas det kommer i vitt!
  • Anton2005
    Sylt skrev 2008-05-09 10:10:49 följande:
    Jäpp, och när man lägger in den i bilen vill man ju ha hjuldelen underst (för att sittdelen inte skall bli smutsig) och det är trixigt när man lägger in. Därför har jag delarna bredvid varandra = tar upp hela bagaget. Har jag delarna ovanpå varandra så kan jag inte dra för skyddet. Uj kan jag ställa på högkant = massor av ledig plats.Nuuu är jag klar med mitt barnvagnssnack
    Hi hi ja men man skulle ju kunna fylla sida upp och sida ner om barnvagnar är ju en djungel juh. Den vi hade till Anton förstår jag inte varför vi köpte. Jag tog bara en jag tyckte va snygg, inte alls smidig.
    Nu är jag oxå klar :)

Måste ta tag i städningen här hemma nu. Vi får gäster i morgon och det ser ut som en bomb slagit ner hemma hos oss.

Ha en bra dag alla!
  • MildaMaränger

Anton .. vi har köpt en Bugaboo,... bild finns i mitt galleri och blogg

• Camilla R
    numberone skrev 2008-05-09 10:17:31 följande:
    Åååå va söt.... hade ju varit jätte fin i vitt....
    Precis min åsikt! de kan ju inte på allvar ha den i bara gult.
  • Peak

åh mitt favotitämne - vagnar!

Jag funderar på om jag kan ta hem en UJ från USA, ska se om en kan hjälpa mig att få den skickad från USA och hit, då blir den billig iaf!

• Morsan Martina

Camilla R: Riktigt fint i VITT!

Svar på tråden Vita tråden del 8