Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita tråden del 8

KA vita stoltheten till att baka med, beställde den förra veckan från Pixmania. Bet med kort så jag skulle få den snabbt men ack vad jag bedrog mig. Den har varit enda fram till vårt utlämninsställe här i Sigtuna på Ica och så har den av oklar anledning returnerats...

Ja skulle gärna ta ngn dunderkur men det är "bara" ett virus så inget biter ju.... Argh! Har inte tid lust el ork att vara sjuk nu ju!

• knyttis
    Videli skrev 2008-06-06 12:17:59 följande:
    knyttis,Neeeeej vad tråkigt, jag som haft sån tur med pixmaina... Hade en kamera på 3 arbetsdagar leverans fram till dörren...
    mimmi006 skrev 2008-06-06 13:13:30 följande:
    Videli- det var smart att de inte syns, kanske ska ta och köpa dem när jag blivit vuxen och rik.Knyttis- läskigt, pixmania var med i Plus för ett tag sen... de har tyvärr många klagomål på sig, svåra att få tag i vid reklmationer etc. Hoppas att det inte gäller dig bara
    Nej nu blev jag orolig! De har skickat mail nu att jag skall fylla i ett formulär där jag på heder och samvete intygar att jag ej mottagit varan samt en kopia på mitt ID??? Vad är de här för ställe... Inte ska jag väl behöva skicka kopia på mitt id till dem de har ju redan mina pengar. Nu är maken superarg... Tycker de låter skumt! De ju mkt pengar de handlar om..
  • knyttis

MiaMariah - Härliga bilder! Blev sugen på grillat nu ju!
    Julia - Välkommen hem från semester!

Jag har storhandlat nu på em och fyllt kylen i huset. Maken har målat alla väggar härligt vita i sonens rum och så har vi småfriat lite med glass och jordgubbar mitt ibland alla flyttlådor. Och nu till sist packat det sista här hemma. Ja är ju fortfarande dålig så får se hur jag mår imorn efter dagens pass....

• knyttis
    mimmi006 skrev 2008-06-06 23:03:56 följande:
    Knyttis- åååå vad jag tycker synd om dig, men det måste ju lösa sig!!
    Jag hoppas verkligen det, vi har haft sån otur nu på senaste.... Håll tummarna!
  • knyttis

Tack för omtanken med Pixmania... Har ej fått ngt svar av dem idag så vi får se hur det går! Nu måste jag iväg! Får se när jag kan titta in nästa gång!

• knyttis

Hejsan!

Lånar makens jobbdator och skriver ett kort inlägg, har varken bredband el tv ännu...

Vi är på plats i huset och det känns ännu bättre än vad jag trodde. Ska bli så kul att ta mig ann alla projekt och rum jag tänkt mig framöver och dela med mig till er. Tråkigt är att jag fortfarande är riktigt dålig, har fakriskt blivit värre. Sökte akut igår igen med sonen. Hostar och mår dåligt så jag tror jag skall kola vippen. Nåväl igår var det en bra läkare som sade att de var bakteriell bronkit och att vi skulle få dunderkur i 10 dagar med pc. Så nu hoppas jag på tillfrisknande. Sjukskriven i 10 dagar. Alla projekt uppackande på is just nu...

Nu vet ni läget... Kram!

Såg att det inte kommit ngn baby än numberone - håller tummarna!

• knyttis

KA:n har förrästen ej kommit än, de har en 21 dagars rätt att reda upp "felet" på Pixmania som upppstått så nu får jag ha is i magen. De känns verkligen otäckt! 

• knyttis

Godförmiddag!

Tack för alla värmande och mysiga kommentarer! Ni är för gulliga allihopa!
    Idag känndes det lite lättare att stiga upp ur sängen och sonen var på kvittrande humör  så han fick åka till dagis. Så nu skall jag vila och sova hela dagen lång så jag får ett slut på den här förbaskade bacilusken ngn gång! Har fått internet igång nu så jag har lite passlig underhållning! Snälla maken förstod att frun behövde lite uppkoppling och farlig närhet till massa inspiration och e-butiker!

Skickar nu nya krya på dig hälsningar till Sylt&Kajsa!

Angående tapetval tycker jag de låter bäst med lugn bakgrund till tv:n!

Vanilj - Vacker ros!

nublu - trevlig semester&firande av skolavslutning!

Kajsa - Låter härligt med skinande rent!

Ps! Enligt postens sida borde nytt paket vara på g från Pixmania nu så håll tummarna för att de kommer fram denna gång!

• knyttis

Hjälp! Har varit en sväng på POP:s reastart idag och jag hittade så mkt fint. Min budget sprack igen... Handlade för det dubbla... Ngn som känner igen sig?
    De har så mkt fint och speciellt till killar tycker jag. De så härligt med deras glada färger... Jag vill ej gå över till Spindelmannen och dyl änn...

Svar på tråden Vita tråden del 8