Vita tråden del 8
Litet inlägg hos mig!
(Kom mig ej i säng utan bloggade lite istället)
http://snickarsbacken.blogspot.com/
Kul att se dig här Mori!
Litet inlägg hos mig!
(Kom mig ej i säng utan bloggade lite istället)
Kul att se dig här Mori!
Godmorgon!
Tidig väckning här 5:20, hur sonen får ihop sina sömntimmar ibland vet inte jag? Kom i säng vid 22:30 och så vaknar han så tidigt. Nåväl! De som de e!
Dagens program: packa upp de sista kläderna och ordna i skåpen i arb/gästrummet. Ta en sväng via gamla stället och samla upp de sista. Inget speciellt, vara ute om vädrets makter är glada och inspektera trädgården som jag ej hunnit med än.
Ninizen - Under nattens timmar kan man hinna mycket då man får göra det i lugn och ro utan små händer som vill hjälpa till De finns lite kvar av jordgubbstortan - vassego!!
Tillbaka, har plockat upp en låda - huraa!
Julia - Gulligt att du frågar! Jag mår mycket bättre men måste fortfarande ta medicin däribland cortison för att få ngn luft. Men på måndag MÅSTE jag vara helt i form igen. Har bara 3 arbetsdagar kvar innan jag går på HP och vill så gärna hinna avsluta vissa patienter och städa undan massa administration innan. Förstår precis hur du tänker med knopparna, när man lägger ner massa arbete och har sin vision klar då passar inget annat!
Hej&Godmorgon!
Jag har första dagen semster/havandeskapspenning nu och de känns riktigt gött!
Har jobbat tre dagar och det har kännts i varenda del av kroppen vill jag lova. Babyn har sparkat upp mot revbenen medans jag aktivt försökt böja mig fram till patienterna...måste sett lustigt ut
Nåväl! Nu kommer ni nog se mera av mig på FL i sommar! Idag skall det storhandlas och ev ta en sväng via MIO och Fullerö handel få se hur mkt som hinns med medans sonen är på dagis. Möblerna från Elviras värld skall också levereras idag! Håll tummarna!
Grattis Videli till försäljningen!
Välkommen hem Sylt!
Snart är det lördag och Vita Hem träff Jipiiiii!
FruPuffen - Nu är de så att när vi flyttat och bytt kommun får William ej gå kvar på sitt dagis så sista dagen för honom är på måndag inkommande vecka. Så jag har tänkt njuta fullt ut av lite egentid för shopping och vila fram tills dess... Förstår att det måste varit hemskt med en liten som vill bäras i mammas famn och sedan foglossning på det... Inte lätt att vara mamma och vara till lags... Jag har ju som du hade också massa jag vill göra i huset nu när vi nyss flyttat! Elvirasmöblerna är matbordet + 8 stolar och soffbordet! Kommer ej att kunna slita mig ifrån det inatt ifall det nu kommer idag, kanske sover jag på en stol
Anton - ser fram emot bilder på nyinköppt! Hur mår du?
Nu måste jag åka så jag hinner ta det lugnt i affärn!
Lite nytt hos mig!
Kika in och kom med ett förslag om ni vill!
Hej på er vänner!
Nu har svärisarna åkt och jag softar själv i soffan i nya vardagsrummet.
Vill tacka för en härlig Vita Hem träff i lördags! Kom hem med tunga kassar och glatt humör! Dagen gick alldeles för fort och tiden att prata blev knapp. Vill definitivt träffas igen! Hälsn Knyttis med muminstämman... eller hur var det du skrev FruPuffen! Du var verkligen kanonbra på att köra i värsta trafiken!