Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita tråden del 8

Videli- Ja det är nog viktigt att vila så nerverna&musklerna får tid att läka! Doctors orders!

• knyttis

Godmorgon!

Myser i soffan med sonen och tar de lugnt. De får bli en lugn dag idag, med lite hemmapyssel och kanske städa lite.

Julia-Roligt att du gillade gardinen! Synd med talldrikshyllan!

Vi håller också på kollar ny tv till vardagsrummet, en av kandidaterna är den vita Samsungen som jag länkat till tidigare. Nu velar vi över storlek. Vill egentligen inte ha ngt stort chabrak (stavning?) men ej ångra mig över att jag insisterat på en för liten 32/40 tum vad säger ni?

• knyttis

Mimma - Jahaa de har inte min man nämnt ngt om, vi har sett den i verkligheten och bilden var superbra i våra ögon och det är det som jag tycker är viktigast. Som att köpa en svartvit...de låter ju inte bra - du kan väl luska lite till och berätta mera!

Minna&Misak - tack för kommentar om gardinen!

Misak - Kan nog ej hjälpa har aldrig ringt på ngt på blocket...

• knyttis
    Samsung 4-serie i vitt är en HD-Ready LCD-TV med en bra kontrast och inbyggd mottagare för både Boxer och ComHem. 3 HDMI

Så här står det bl.a i beskrivningen... står de ej HD-ready...?
  • knyttis

Har läst ikapp, idag var det mkt avhandlat! Ligger nu i sängen med två katter spinnande brevid och somnar nästan. Har varit en lång och turbulent dag idag. Var med sonen till Astrid Lindgrenssjukhus för ktr på Barnkardiologen för han shjärtfel. Jag mådde så illa i bilen och kände på mig att de var ngt som skulle "tas upp" idag. Läkaren tyckte först att vi ev skulle operera hans hål i hjärtat nu under kommande år men skulle återkomma nästa vecka då hon haft tid att konsultera. Men hon ringde sedan om ngr timmar och hade hunnit diskutera med en kollega. De hade beslutat att avvakta ytterligare tillväxt och ktr om 2 år. De har tidigare pratat om op innan han börjar skolan, gissa om vi kommer att oroa oss den gången innan vår tid... Vi hann tänka så mkt under de timmarna, allt annat bleknade... Känner mig riktift tagen och vet ej riktigt vad jag skall koncentrera mig på nu. Ville bara skriva av mig...

Kajsa - Vilken fart och fint blir det! Avundas återigen din energi! Nyfiken, vad fick du ge för stolarna!
    LoM - Grattis till semestern! Då hinner du vila lite då innan vår shopping nästa helg!
    Julia - Härligt med oväntat tillskott i kassan!
    Bea- Vilken dag du haft, härligt med oväntad hjälp i trädgården! Kram!
    MM - Tänker på dig! Hoppas din lilla kommer snart så du slipper ha ont!

• knyttis

Tjock Kulan - tack snälla för värmande ord. Ja de är medfött men kan ibland ordna sig under tillväxten men de verkar de inte göra hos sonen. Så de bara att ställa in sig på op om 2 år nu. Känns så tungt att vänta in tiden. Hoppas verkligen inte att han lider av det. Hans hjärta får jobba extra då redan syresatt blod åker tillbaka upp till lungorna igen.. Ja och William är 2,5 år nu.

Gonatt från mig med! Snussa sött&lugnt!

• knyttis

Skickar en Midsommarhälsning i sista sekund!
    Glad Midsommar!

Vi har firat med goda vänner och hade en härlig dag&kväll, bästa på länge!

Tack mimmi malins LoM och lasseliten för värmande ord! Kram tillbaka!
    De känns bättre idag efter att man hunnit bearbeta all information och sova på saken! Och som flere skrev så är han i de bästa händer! Toppen läkare! 

Kram & Gonatt!

Svar på tråden Vita tråden del 8