Inlägg från: Kajsa 77 |Visa alla inlägg
  • Kajsa 77

Vita tråden del 8

kickan08 skrev 2008-05-26 21:20:10 följande:
    Kajsa- Vet inte vad jag ska säga, blir rätt förvånad att folk gör så för det är ju pinsamt för personen i fråga eftersom du var först med ditt bloggnamn. Tycker nog att du på nåt välformulerat sätt ska skriva till henne och berätta att du har en blogg med samma namn. Intressant och veta om hon visste om det innan.
    Ja jag ska inte skriva så argt tror jag.
    kickan08 skrev 2008-05-26 21:21:35 följande:
    Oj, ser nu att du drömt om det oxå, vilket sammanträffande!
    Ja visst är det märkligt!
    MiaMariah skrev 2008-05-26 21:22:20 följande:
    Ja, jag kunde inte låta bli, blev arg å dina vägnar. Jag tror hon har kopierat ditt namn helt enkelt - rubriken är ju inte direkt så vanlig att man kommer på den rakt upp och ned. Det är min teori iaf.
    Nej jag tror också hon har härmats rakt av.
    Det ljuva livet skrev 2008-05-26 21:23:02 följande:
    Jag har redan skrivit jag med, kajsa! Kunde inte låta bliHej förresten!
    Läste den också nu! Tack!
    Peak skrev 2008-05-26 21:25:15 följande:
    Kajsa 77 skrev 2008-05-26 21:19:14 följande: åhh, trist men vad spooky! Drömmer du sanndrömmar? När startades hennes/din? För hur kan hon komma på just det namnet??Såg ni förresten på "det okända" igår på tv4+ där snackar vi spooooooky!!!
    Nej inte vad jag vet. Men denna gången gjorde jag ju faktiskt det! KAnske en ny karriär på gång! *hehe*
    LinaoMatilda skrev 2008-05-26 21:26:22 följande:
    Kajsa: Så tråkigt! Hon använder inte blogspot då?
    Jo, det är precis samma adress ...blogspot.com bara det att jag har o och hon har skrivit ut hela och
    Vaniljdröm skrev 2008-05-26 21:29:42 följande:
    Kajsa, usch vad trist! Varför gör man så.På tal om sanndrömmar drömde jag för ett tag sedan att Carina Berg rakade av sig håret. Märkligt!Jag mår lite dåligt för jag har just upptäckt att jag också är en copycat (fast hittills ovetande). Hittade en blogg som heter "Vaniljdrömmar"
    Jaså?
  • Kajsa 77
    juliah skrev 2008-05-26 21:35:52 följande:
    Godkväll i tråden!Så trist Kajsa, hoppas hon byter sitt bloggnamn och att hon helt enkelt inte visste att din blogg fanns.Vanilj, men det ska du inte må dåligt över, man kan faktiskt inte ha koll på alla tusentals bloggnamn som finns.Behöver lite tips på ljuvliga rosa tapeter. Rutiga, randiga, blommiga, prickiga...ge mig era bästa tips! Behöver en rulle till mitt containerprojekt (klädskåp till Elle)
    Ja man kan ju hoppas det. Konstigt att hon har ungefär samma inredningsstil bara. Fundersam

Åh så spännande med ditt projekt! hoppas du får lite tips. Har själv inte kollat en enda tapet på 4 år så jag hänger nog inte riktigt med...
  • Kajsa 77
    MiaMariah skrev 2008-05-26 21:48:16 följande:
    Det var bra kommenterat tycker jag.
    hihi, tack!
    Adamama skrev 2008-05-26 21:59:08 följande:
    Hej alla! En litet inhopp från mig. Försöker hålla mig borta från denna tråden så gott det går. Försöker ägna mig åt att förverkliga idéer här hemma istället för att bara få fler. Hittade dock denna säng på Blocket, ville bara tipsa er i Sthlm-regionen. Visst skulle den bli fin - ni vet - med lite vit färg!? www.blocket.se/vi/16302500.htm  (inte min annons)
    Otroligt fin!!!
  • Kajsa 77
    MiaMariah skrev 2008-05-26 22:17:40 följande:
    Tack kickan, trodde ingen såg ens vad jag skrev.
    Sitter här och halvläser bara. Betlar samtidgt räkningar och försöker redan ut vad jag ska skicka till vem efter några auktioner på tradera. Så jag kommetnerar inte så flitigt. FÖrlåt! Din bänk är fyllt med jättefina saker!!
  • Kajsa 77

Beatrize - Jösses! Blir trött bara av att läsa, och kladdig om fingrarna också tror jag!
    Håller själv på att måla några plankor då och då på friggeboden. Usch va tråkigt det är tt måla. Ett tag tyckte jag det var riktigt kul, men efter en hel del vitfärg så börjar jag också tröttna. Hoppas ni får lite ork och lust, allt behöver ju inte göras denna sidan årsskiftet! Ta en sak i taget och var glad för varje sak som blir gjord!

• Kajsa 77
    Videli skrev 2008-05-26 22:21:12 följande:
    Men Guuud kan en säng kosta 170.000 kr Tyckte våran var jättedyr och den kostade 40.000 kr....www.blocket.se/vi/16558222.htm har jag kommit på det. Det sitter folk och livnär sig på blocket. Ringde på ett par stolar igår som var billiga, 6 st för 1200 kr och nu säljs dom vidare för 2800 kr...Suck hur ska man hinna före dessa proffs
    Jaså räd et så dom gör! Inte konstigt man inte fyndar ngt på blocket alltså! Har gjort ett rejält fynd och det var vår säng. Annars blir det nytt eller loppis.
  • Kajsa 77
    Truffles skrev 2008-05-26 22:41:38 följande:
    åh jisses vilken dyr "lampskärm".Ser att vissa tappar sugen när det inte kommenterats så jag tänkte komma in och säga att du som VANLIGT har jättefina bilder MiaMariah. Åh Bea, du tror inte att du skulle kunna lägga på ett par månader för att hinna måla allt det där du radade upp?! Kan du förresten inte visa ett kort på pelarbordet? Kajsa, jättetråkigt att någon "tagit ditt namn"!
    Ja, vi får väl se vad hon gör nu efter våra kommentarer...
    Beatrize74 skrev 2008-05-26 22:42:04 följande:
    Hihi...näe...allt behöver ju inte bli klart på en gång, men du vet ju hur det är..man vill ju få klart NU!
    Förstår preciiiis! ÄR exakt likadan själv! Helst vill man ha gjort det igår!

Har förresten äntligen lagt golv i friggeboden, så nu kan den börja användas. Ska väl måla insidan också, men är inte sugen alls. Det är riktigt bastulikt därinne nu. Blää.
  • Kajsa 77

Nej nu ska jag också sova. Hade barnvakt inatt för första gången åt lilla M. Hon är 3 år och har alltså aldrig sovit borta! (förrän inatt) SÅÅÅÅ skönt att få sova utan att springa upp en enda gång!!! Mamma och pappa var desto blekare idag. De tyckte det var för j-igt att lyssna på och se henne sovandes. Kan ju inte annat än att hålla med.

Svar på tråden Vita tråden del 8