Inlägg från: Kajsa 77 |Visa alla inlägg
  • Kajsa 77

Vita tråden del 8

Hej på er!
    La ut en annons på blocket igår kväll för att sälja bilbarnstolen. Idag kl 9.30 var den såld! Snacka om raketaffär! Så skönt! Trodde inte jag skulle få så mkt för den som jag fick heller. Skönt med pengar som komer in också och inte bara utgifter hela tiden. Så nu ska jag åka på loppissafari! Ha en skön dag!

• Kajsa 77
    Mufflon skrev 2008-05-17 11:30:14 följande:
    God morgon på er!!!Usch, tråkväder, vill ha tillbaka sol o värmen igen....Är det bara jag som haft problem med Fl?? Kommer bara till första sidan sen är det stopp!! Men nu lyckades jag komma vidare... Kanske är min dator som knasar sig...Nu ska jag skumma ikapp lite
    Nej jag har också haft problem att komma in när man klickar på FORUM.
    Här är det hyfsat väder, inget regn, men lite blåsigt.

Hittade ingenting på loppis.

Ska börja fixa lite runt friggeboden idag. Skulle önska att maken vore hemma och la golv där inne så vi kunde börja använda den, men för honom är golfen viktigast! *suck*
  • Kajsa 77

Numberone - Jag tycker att det saknas en större matta. Det finns en vit fin som vi är många här i tråden som har från IKEA. Inte alls särskilt dyr, men den gör mkt för att det ska bli lite mer ombonat. Någon som minns vad den heter? Sen behövs kuddar, gardiner och t.ex. vimplar. Sen kommer det bli jättemysigt. Textil är det som gör skillnad för trivseln!

• Kajsa 77

Jättegrattis till Sylt!!!! Har bara väntat på det! Det är du och ditt kök väl värda!

JagOchHan skrev 2008-05-19 16:53:25 följande:
    kajsa77 - du får jätte gärna slänga in bilder. Det var nog en av dom anledningarna till att jag fastnade här Ni har det så otroligt vackert hemma.Dina ute bilder var super fina - har glömt kommentera dom..Jag försöker ju ändra nu hemma oxå ,bad mannen hjälpa mig hämta hem en skänk igår som bortskänkes - det blev inga glada miner kan jag lova Han e inte lika inne på det här som jag..
    Oj! TAck!
    Ja här kommer en ostylad bild bara för er....
Svar på tråden Vita tråden del 8