Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita tråden del 8

LinaoMatilda skrev 2008-06-23 20:43:06 följande:
    Himmelbit: Ja idag blev det klart. Så nu sitter jag och kämpar med nätprogrammet.
    Vad roligt!! Ska du lägga upp shopen själv eller vad kämpar du med?
    Videli skrev 2008-06-23 20:45:46 följande:
    Himmelbit,Jag är hudterapeut och gör allt från topp till tå. Driver en salong! Ja det är lite mäktigt nu, skulle kunna jobba 12 tim om dagen 7 dagar i veckan nu under sommarhalvåret, då alla sommargäster flyttar ut.
    Aha! Jag kan tänka mig att det är mkt att göra nu. Vet ju själv att man gärna vill "bli fin" inför sommaren också.
  • Himmelbit
    LinaoMatilda skrev 2008-06-23 20:52:16 följande:
    Himmelbit: Använder ett gratis program. Försöker få det fint
    Det blir säkert jättebra! Har du stora möjligheter att påverka layout, bilder osv?
  • Himmelbit
    LinaoMatilda skrev 2008-06-23 20:57:47 följande:
    Det finns olika tema modeller. Sen kan man (om man får programmet att lyda ) lägga in olika färger och bilder...
    Roligt!! Hoppas att programmet lyder dig nu då
  • Himmelbit
    Tjock kulan skrev 2008-06-23 21:12:13 följande:
    Mia: Vilken vacker kruka, fin bild som vanligt när du har varit igång med kameran Himmelbit: *ASG* du är ju bara för j*kla rolig Kajsa: Vad fint det blev i arb rummetBea: Efter regn kommer sol som kloka gamla tanter brukar säga. Håll ut, efter renoveringen kommer du att vara så nöjd. Håller med de andra kloka damerna i tråden, kan ni inte kalajsa någon annanstans?
  • Himmelbit

Hej på er!

Inox - Lätt för mig att säga, men bry dig inte om kommentaren / kommentarerna. Tyvärr finns det människor som sätter i system att försöka föra över deras egna trista liv och att de har det jobbigt med sig själva, till andra. Jag förstår att det inte är lätt att bara "skaka av sig" men jag hoppas att du vet att det är helt obefogat och att människan är EN av dina många läsare. Bra svarat!!

• Himmelbit
    INOX skrev 2008-06-24 19:42:11 följande:
    Tack så mycket MM, Himmelbit och 13 år emellan!!!Känns mycket bättre nu. Man vet ju att de som skriver sånt egentligen inte ens är värda uppmärksamheten, men det är ändå svårt att inte ta åt sig. Tack vare er känns det i alla fall bättre, och gåsfjädrarna har blivit fetare nu så det rinner av.. hihi.Kram på er!
    Bra!! Kram tillbaka!
    Vaniljdröm skrev 2008-06-24 19:44:41 följande:
    Yes!Fogen lagd!MEN jag hade valt en mörkt, mörkt grå (nästan svart) fog och det är den inte.De måste tagit fel påse på lagret.Känner mig lite osäker nu........
    Tänkte först säga att den kanske mörknar när den torkar men rent logiskt så borde det ju nästan bli tvärtom.. Fundersam. Har du inte påsen kvar?
    Rosesarered skrev 2008-06-24 19:45:15 följande:
    Skulle gärna vilja läsa/se bilder alla fina vita stilar så som lantligt, shabby chick, gustaviansk stil, fransk lantstil, new england stil. Vad fler? Tycker ibland det kan vara svårt på loppis eller auktioner när man inte vet så mycket om stilen. Man går mest efter att det är vitt och ser lite slitet ut. Det är ju lätt hänt att man blandar "fel" och bara köper på sig saker för att det är vita. Hur mixar ni?
    Jag går ENBART på vad jag tycker om. Jag har nog ingen "ren" stil utan i så fall "min egen". Har nog aldrig köpt ngt som är vitt från början utan målar det jag faller för.
  • Himmelbit

På tal om ngt helt annat än inredning - jag är sååå trött på mitt hår... Känner för att göra ngt riktigt drastiskt och klippa av det långa håret. Är det ngn som har tips på ngn fin sida med frisyrer eller bara tips på fin frisyr?

• Himmelbit

Jag får den här känslan ungefär en ggn om året, med håret  . Nu väntar jag bara på att min bästaste vän och granne ska komma hem så att hon kan sätta saxen i mitt hår . Page är fint men det blir nog för stor skillnad tror jag. Ringde lillasyster för att fråga om hon röstade för kort eller lång lugg - hon tyckte lång. Så den kanske jag behåller .

• Himmelbit
    LinaoMatilda skrev 2008-06-24 20:15:17 följande:
    Ja det var ju fina frisyrer. Jag måste tyvärr ha något som passar med våra pyjamasdräkter på jobbet också.
    Allt klär en skönhet!!
Svar på tråden Vita tråden del 8