-
Jag har mina plädar i en korg. Du kan se den här: http://njutensmula.blogspot.com/2008/04/kurviga-mbler-mitt-bordsfynd-frn-frra.htmlösterlentösen skrev 2008-06-24 21:46:27 följande:Go kväll!Skulle behöva er hjälp, igen... Jag har lite "mys" filtar till soffan som kanske inte är de snyggaste och som jag inte riktigt känner för att ha "hängandes" på soffan, har ni tips på någon bra förvaring?
-
Hej på er!
Första dagen på semestern!!*njuter*. Här regnar det som sjutton men på onsdag ska sommaren komma sägs det, så då är det okej
.
Ett stort tack till alla som var med i Stockholm! Det var så trevligt och mysigt att få ett ansikte och kroppsspråk på alla!
Har gjort ett litet blogginlägg! Välkommen!
-
MM - Hoppas att bäbis bestämmer sig för att idag är en bra dag att ha födelsedag på! Lycka till!!
-
Tack! Insåg precis att jag behöver ett nytt skåp att ställa den på!malins79 skrev 2008-06-30 10:26:25 följande:Korgen blev jättefin med ljusslingan!
-
Way to go girl!! Helt rätt inställning!!malins79 skrev 2008-06-30 10:28:56 följande:Hihi. Jag sitter och kollar Blocket och hittar jag drömskåpet tar jag bil och släp och åker själv... om inte M vill köra.
-
Hej på er!
Har varit "redig" och rensat en massa saker idag. Bland annat har jag rensat i ett av mina skåp och ska slänga/skänka (?) ljusstakar m.m. som jag inte använder mera. Vissa saker skulle väl funka att lägga ut på Tradera men det känns lite "meckigt". De två loppisarna som jag brukar skänka till har sommar-stängt plus att en av dem inte kan ta emot fler saker för de har fullt... Hur hade ni gjort? *villrådig*
Jag har lagt in lite bilder i vår träff-blogg men jag var urusel på att ta fram kameran - inte likt mig!
-
For the record - Det var inte jag som röstade för Tranås, det var Mimmi. Men ni är hjärtligt välkomna hit till min lilla byhåla!
-
För att vara en så liten stad så finns det gott om inredningsbutiker. Själv är jag lite hemmablind mellan varven men när ngn "utsocknes" kommer (typ Mimmi) så öppnas ögonen!malins79 skrev 2008-06-30 21:25:10 följande:Aha, det var Mimmi. Men det finns väl en hel del affärer i och runt Tranås som är värda ett besök? Jag har bara varit en gång i Tranås och det var när IVT (värmepumpar) invigde sin nya fabrik för ett x antal år sedan.
Jag skulle även önska att nästa träff ger mer utrymme till att prata och umgås. Kanske man skulle ha obligatorisk övernattning -
Clara - De vita kuddarna var jättefina!! Var hittade du dem?
-
Bra idé! Jag bjuder hem er alla och så pysslar vi med att måla alla mina projekt! *generös och bjuder till*mimmi006 skrev 2008-06-30 21:35:00 följande:Jag håller helt med dig! Det skulle vara mysigt att ha en liten fest någonstans och umgås lite mer. Eller pyssla! Shoppa är lite halvt asocialt, jag blir ganska tråkig iallafall.
Skämt åsido - men det var ett jättebra förslag!