Vita tråden del 8

Truffles och ni andra:
Men vad är det med män och färgen vit! Min man är likadan. Han vill inte ha vita väggar för det blir för mycket sjukhus. Men då säger jag att på sjukhus har man nästan inga vita väggar. De är mer gröna, gula eller någon annan varm färg.
Och han vill inte ha en massa vita möbler och saker. Fast allt jag har köpt de senaste åren har varit vitt.
Men han är ganska snäll och låter mig hållas. Fast jag får inte måla om i sovrummet... än. Jag ska övertala. Måste lägga upp det bra bara. Haha! Stackars karlar!
Lite nytt i bloggen: innerligarum.blogspot.com/
Jag var på "loppistorg" igår och fyndade lite. Finns det loppistorg i Sverige? Jag hade inte sett det innan jag flyttade hit, till Finland. Man hyr ett bord i en vecka eller kanske två, som har ett nummer. Man märker sina saker och lämnar dem där. Sen säljer de dem åt en. Man behöver bara gå dit och städa upp ett par tre gånger, eftersom folk bara slänger saker hit och dit. I staden jag bor i finns de överallt. Det är mest skräp och inte lika charmigt som en lantloppis, men fynda kan man göra ändå.
Camilla R skrev 2008-05-06 13:58:23 följande:
CamillaR:
Jag frågade henne. Det är en Canon Ixus 60. Det är ett tag sen hon köpte den, ca 2 år. Så den kanske heter lite annorlunda nu. Lycka till i kameradjungeln!
mimmioo6: Fy va obehagligt! Det finns såna jäkla idioter! Kul att förstöra för andra tydligen. Jag tror som någon annan skrev att det "bara" är någon som har tråkigt. Men anmäl. Är väl svårt, men härligt om det skulle gå att få fast personen. Kram