Vita tråden del 8
Ja, Ikeas Wilma är ju guld! De hade jag framför bokhyllorna i vår förra lägenhet. Har nu 3 par.

Meli:
Ja, det undrar jag också, vilken lista? Jag la till mig på en lista, inboxade någon här. Kanske var en annan person.
Anton2005: Vilket fynd! Den är jättefin!
Det var någon här i veckan som vaknade sjukt tidigt och gick upp och började pyssla. Personen undrade om den var galen. Jag är också galen i så fall. Jag har börjat vakna vid 5 på morgonen! Jag antar att det är hormonerna i kroppen som förbereder mig inför bebisens ankomst.
Jag vaknade 5 även i morse, och vid 5.30 gick jag upp och tänkte att jag kan ju lika gärna sy. Hade ju en massa tyg som låg och väntade. Så nu har jag sytt en blommig kudde, vimplar och ett lapptäcke (nästan färdigt, fattas lite tyg). Jag är såååå nöjd.
Jag skulle jättegärna köpa av er här som syr vimlar och grejer, men det skulle bli så dyrt, med allt jag vill ha. Är ju så mycket utgifter nu när bebisen är på väg.
Har lagt in bilder i bloggen på blommiga kudden och lite tavlor. Resten lägger jag in senare, ska ut i solen nu.
innerligarum.blogspot.com
Morsan Martina skrev 2008-05-11 10:57:31 följande:
Peak: Jag har också röstat nu.
Och Pust! Bloggen är uppdaterad. Bea, du var nyfiken på vimplarna, nu är de där. Filten, kuddarna, och de andra sakerna jag nämnde innan finns det också bilder på. Lapptäcket är inte riktigt färdigt.
innerligarum.blogspot.com