• Sylt

Vita tråden del 8

Nattönskan skrev 2008-05-08 10:09:52 följande:
    Usch jag skäms nästan lite för att jag tog åt mig förlåt, det kändes lite träffande bara. Inte mening att göra så ni fick dåligt samvete för kommentaren. Jag har skakat av mig den och tänkte börja göra mig till känna mer Idag ska jag åka och titta lite på en autktion, loppis och ett hus i denna underbara sommarvärme. Man får vara glad för ac i bilen. Juliah: Jag har inte hunnit sett nya lantliv ännu, men säger ändå stort grattis Sylt: vilket underbart hem du har, Jag och min sambo blev helt kära i köket
    Tack Generad
  • Sylt

Tjena!

Nu har jag varit runt o "följt upp tips" på trädgårdsbord. Har avverkat Ikea, Bauhaus, Coop, Jysk, Silvan och Plantagen. Har Åhlens kvar.... men där köpte jag ju det första bordet. Känner att jag kanske är för kräsen *asg* Nu lutar det åt att jag behåller det runda bordet fr Åhlens, fast det är lite för litet. Jag vill gärna att de passar ihop (samma träribbor, metallstag mm) och det gör dessa..... *svammlar*

MM --> Jag skall sy dynor som är 40x40. Har köpt lite blandat tyg fr SoS (pasteller ), men det lutar åt att det blir olika färger i det prickiga

• Sylt

Jag kan vela tills jag går av på mitten... Räcka ut tungan . Lägger in två bilder....

bord1.jpgSå ser det ut med ett fyrkantigt bord... detta kan inte stå ute, måste leta upp ett annat isf. Ev köpa en billig bordsskiva o curryben fr Ikea o klä skivan i vaxduk.
    bord2.jpgRunt fr Åhlens. Känns lite fattigt... och svårt att sitta 3 pers o äta runt det.

• Sylt

Tack alla. Då tycker vi samma....

MM --> Haha, såg Måns pappa igår även den andra annonsen. Hade samma tanke som du att köpa o låta stå ute. Hittade nada, var även på en loppis igår o letade... ska se i helgen.

• Sylt
    Vaniljdröm skrev 2008-05-08 20:23:29 följande:
    Ajdå, annars var det ganska fint!
    Det är samma modell som stol o bänk, på vissa Ikea har det funnits en mindre variant.... dock inte på mitt, eller i Hbg eller i Gbg.... Det hade varit toppen! Tusen tack för all hjälp
Svar på tråden Vita tråden del 8