Vita tråden del 8

Nu skall jag gå o måla o sen är det film-tajm.
Tack igen
Vanilj --> Har inga ord...
Kajsa --> Blääh, kan bara hålla tummarna för er!
mimmi --> Skåpet är kanonfint, roligt med saker som är unika o funktionella
malin --> Våra barn verkar vara jämngamla. S blir 4år i juli o V 1år i juli. Kan säga att jag inte får mkt vettigt gjort hemma. Jag prioriterar sådant som jag tycker är roligt framför hushållsarbete . Maken är borta många kvällar (o nätter ibland) så jag har också barnen mkt själv. För mig känns det viktigare att ta vara på tiden hemma med barnen än att ha nystädat. När V sover så passar jag på att vila, läsa en tidning el snacka med Sigge. Jag kör ett snabbrace i köket precis efter frukost när killarna är glada o klarar sig själv en liten stund. Tänk på att när du börjar jobba så vill du hellre se tillbaka på mysiga stunder med fika o mys med barnen än att du kan skryta om allt du hann att göra! Det kommer en tid till det också
Nu skall jag hoppa i säng.
kram o godnatt
... nytt i bloggen!
Nu skall jag läsa ikapp lite....
Godmorgon alla!
Det ser ut att bli fint väder idag igen, toppen toppen! Ska försöka att "bara" vara hemma idag. Kanske sitta på våra nya utemöbler
Enji --> Vi ses tillsammans med Britta i em
Tack
Peak --> Det är ganska mkt jobb att måla aaalla brädorna , stå på dig!
number --> Jag skulle aldrig kunna hålla mig. Är verkligen impad också
Jag brukar rugga upp ytan (med sandpapper). Sen är det lite olika beroende på vilket resultat man vill ha. Ska det vara lite shabby så behöver man ju inte vara så noga. Är det en "fin" sak så är jag mer noga.
Jag använder (som många andra i tråden) Fluggers råvita, halvmatt.
Ang kläder --> Jag behåller det jag gillar, ger bort det andra. Kan säga att jag också har ändrat smakt från första till andra barnet. Sen är lillebror mkt längre än ettan så det stämmer ändå inte med säsongen....
Vagnar.... jag är en bra bit över 10 st *ooups*