• Sylt

Vita tråden del 8

Enji --> Precis min tanke.

Bea --> Sunda tankar. Skönt och charmigt med en egen stil!!

Trollen --> Hittade nog inte riktigt, ska kolla igen...

• Sylt
    Trollens mamma skrev 2008-05-08 21:31:53 följande:
    Memoria:Ja,det är butikerna som får den.Har den turen att ha bästa vännina som har inredningsaffär,så hon skulle beställa åt mej!Sylt:Bläddra bakifrån i katalogen så kommer du till skåper snabbt!
    Jag hittade sen, fiiint
  • Sylt

Godmorgon

Tänkte lite på bloggtråden. Måste man ha blogglänkar i TS? Man kan väl skriva sin adress när man gör ett inlägg? Då slipper man att tråden stängs hela tiden, för då anmäls väl bara inlägget - tas bort o tråden kan vara kvar?

Fint väder idag igen , ääälskar solen!

• Sylt
    Anton2005 skrev 2008-05-09 09:14:46 följande:
    Åh jag har blivit kär...i en barnvagn.Min sambos bror ska köpa med en bugaboo från USA till oss eftersom de är billigare där. Vi hade bestämt oss för en grå/svart men så hittade jag en specialdesignad som jag tyckte va så snygg. Blir ju tyvärr inte så mkt billigare med skatter o allt om vi tar en sån men nu kan jag inte sluta tänka på denVad tycker ni?www.neimanmarcus.com/store/catalog/prod.jhtml...
    Tycker att en grå/svart är finare Hemlis, men gillar du den så kööör. Jag ska snart sälja min (denim) o köpa en Bee ist
  • Sylt
    Anton2005 skrev 2008-05-09 09:36:27 följande:
    Jag har inte kollat priserna i tyskland. Vi tog från USA eftersom sambons bror är där så ofta
    Jag gillar denimen skarpt, är inte så förtjust i två-färgade vagnar. Gillar BB för att sittdelen är vändbar, annars tycker jag att Urban Jungle är klart bättre....
  • Sylt
    Anton2005 skrev 2008-05-09 09:53:23 följande:
    Gud det är ju så svårt. Måste fundera lite till innan vi bestämmer oss. Jag tycker bugaboo verkar så mkt smidigare än en urban. Känns viktigt o ha en smidig vagn nu när man har en liten 2,5 åring oxå som man ska hålla koll på samtidigt :)

Uj är klart bättre om du ska ha ståbräda. Buggan m bräda gjorde mig vansinnig!

BB är mindre i måtten uppfälld, men jobbig att fälla ihop + blir två delar. Den tar upp hela mitt bagage o jag har stor bil. Uj kan man t om köra i gjup sand, BB´s hjul fladdrar redan i stan.

Men att sittdelen är vändbar var viktigt för mig, har även haft bilstolsadapter till BB o DET var guld!

• Sylt
    Anton2005 skrev 2008-05-09 10:06:08 följande:
    tack för tipsen. Det där med att man måste ta isär BB har vi oxå funderat över. Lite omständigt
    Jäpp, och när man lägger in den i bilen vill man ju ha hjuldelen underst (för att sittdelen inte skall bli smutsig) och det är trixigt när man lägger in. Därför har jag delarna bredvid varandra = tar upp hela bagaget. Har jag delarna ovanpå varandra så kan jag inte dra för skyddet. Uj kan jag ställa på högkant = massor av ledig plats.

Nuuu är jag klar med mitt barnvagnssnack
  • Sylt

tjenahej!

Skönt att det inte bara är jag som inte hinner med datorn

Vi har varit ute hela helgen, pysslat och bara tagit det lugnt. Sigge har sovit över hos sin jämngamla kusin. Första gången han sovit över hos en "kompis", det har gått kanonkanon bra - såå skönt. De kommer väldigt bra överens, men sen har jag o min syster ganska lika värderingar/regler så de känner väl igen sig

Har hittat bord till min terass! Så nu kan ni sluta leta till mig *asg*. Hittade ett gammalt fyrkantigt, precis som jag ville. Håller på att målar, men visst är det konstigt att det finns aldrig så många småflugor som precis när man målat en slät yta Skrikandes. Har även sytt dynor, bild kommer.....

• Sylt

tjena!

Trodde att jag skulle få Leila i brevlådan idag, men icke..... *surar*. Var lite snål o best p å nätet, men nu finns den på Coop för nästan samma pengar

Sen har inte vår kiosk Lantliv heller... annars kunde jag ju trösta mig med den. Ska börja pren men kommer aldrig loss

Har målat mitt terassbord 2ggr, måste få en omgång till. Dynor är klara OCH nu regnar det!!

Annars har jag läst om Kajsas stackars tjej, andningen är inget roligt. Vår Sigge har (falsk) krupp o lillebror har precis fått astmamedicin . En bra läkare är hur viktigt som hellst. Med Ville har vi haft tur, Sigge har haft det värre. Håller tummarna att ni får tid till op.

Julia o Lantliv.... visste att ni hade en spec relation

Svar på tråden Vita tråden del 8