Inlägg från: Kaktus76 |Visa alla inlägg
  • Kaktus76
    Vaniljdröm skrev 2008-05-02 08:00:13 följande:
    Godmorgon alla!Det har regnat i natt men ser ut att bli en fin dag. Försäkringsmannen har ff inte hört av sig, vilken tid det ska ta.Kulan, har du bilder på hallen? Vi håller ff på med vår men igår försvann det gamla fula elementet iaf.
    Om du har e-legitimation så kan du gå in där och kolla på deras sida hur långt dina ärenden har kommit. Annars ring,som någon tidigare skrev. jag fick reda på muntligt via telefon,ca 1 vecka innan jah skulle gå på "ledigt" att jag var beviljad HP.
    Lite sent kan man ju tycka,men glad blev jag iaf

GODMORGON förresten!!!!

Knyttis: GRATTIS till huset,skoj!!  Förstår att du längtar
  • Kaktus76
    Tjock kulan skrev 2008-05-02 08:58:30 följande:
    Lyckades lura med maken till ikea *skrattar mitt elaka häxskratt* hoppas på att plan b: att få en till septim lampa till köket går vägen he he he Hej så länge
    Lycka till
  • Kaktus76
    Vaniljdröm skrev 2008-05-02 09:02:14 följande:
    Nej, nej det är försäkringsbolaget som hanterar vattenskadan som sölar (Är inte gravid men det hade ju varit mysigt förstås).Vet att fk kan vara ett helsike att ha att göra med. Det tog ett halvår innan jag fick min fp utbetalad. Snacka om slöa. Och då var det ändå de som hade fel.
    Ops!!!  Ja det var ju lite skillnad Men kanske kan FK hjälpa till ändå
    Irriterande när man bara vill veta och kunna jobba vidare utifrån det svar man har fått. Att det ska ta sådan tid....... Men ring,ring och ring,då kanske dom lessnar och skyndar på just ert ärende!!
  • Kaktus76
    Peak skrev 2008-05-02 14:13:39 följande:
    drömmer är nog mer rätt ord Sugen på inredning och även för barn då, gärna lite som en blogg som finns...ngt med Alice...att måla/renovera lite möbler, fixa lite själv och så nytt osckå!Kanske ska gå och köpa en trisslott idag
    Ja drömma är ju inte helt fel....har också en dröm om att öppna en inredningsaffär här på gården i vårt uthus....men det tar nog stopp just där vid att  drömma  
    Men som du skrev,man kanske ska kila iväg och köpa en lott

2 små nya inlägg i min blogg förresten. Välkomna in!!

www.nutresnartfyra.blogspot.com
  • Kaktus76
    Truffles skrev 2008-05-02 14:57:59 följande:
    Kaktus76, tror inte jag lämnat någon kommentar i din blogg, men jag tycker barnrummet ser jättefint ut. Gillar att tapeten är så "neutral" i färgen men "rolig" i mönstret. Och lampan på skåpet/byrån var mysig.
    Tack. ja jag är själv väldigt förtjust i den. Diskret men ändå ett roligt motiv på. Vill man ha mera färg så är det bara att sätta in lite färgglada detaljer
  • Kaktus76
    Vaniljdröm skrev 2008-05-02 19:04:35 följande:
    Åh, måste bara berätta att jag är så nöjd med hatthyllan från Mio. Så fin passform och välgjord.Jag har klagat så mycket så nu tyckete jag att det var dags att väga upp lite
    Kul!!  Har du satt upp den? Någon bild?
  • Kaktus76

PD77: Vilken gåva,inte dumt som start kit,generöst!!!

Någon som vet hur lång den rosa kaninen från hjärtans fröjd är? Kanske någon tom har den?  Tyckte den var sååå söt!!

Nä nu är det dags att krypa till kojs och hoppas att vi vaknar upp till bättre väder imorgon,just nu regnar det

Svar på tråden Vita tråden del 8