Vita tråden del 8
Mysigt,alldeles vid vattnet! Jättegullig den lilla stolen var,ursöt!
Hoppas ni har haft en härlig helg!!
Mysigt,alldeles vid vattnet! Jättegullig den lilla stolen var,ursöt!
Hoppas ni har haft en härlig helg!!
hallo,hallo!!!!
Här lyser flitens lampa idag också ser jag. Många som har målningsprojekt på gång.... det är ju så kul när det färdiga resultatet är klart och man får börja piffa!
Håller själv på att måla en lampa och ska börja med en lite pall som jag hittade i uthuset som den förra ägaren lämnat.
Ska strax iväg till BM för koll så nu är det dags att göra sig iordning.
Hej så länge!!!
Tjena vitahem tjejer!!!!
Så har jag då gjort sista dagen på jobbet(förutom några timmar imorgon-APT-) på ett tag. Har suttit och påtat ihop sommar/semester schemat. Så nu är det tider,turer och kvoter som hoppar runt i huvudet på mig. Som om det inte var nog med förvirring där inne redan *gravidhjärna*
Ska ta och laga lite middag och sen får jag försöka läsa ikapp när jag har tid och ork.
Ses!!
Godmorgon tråden!!!
Hinner inte alls vara inne här lika ofta som förr,det är sommarens "fel" Och till antalet inlägg så tror jag det är så för alla.
Igår hade vi en helt underbar dag med gassande sol och vindstilla,nästan så det blev för varmt.
På inredningsfronten så händer det väl inte så himla mycket. Nu är det nämligen uthuset som får sig en omgång-R E N S N I N G- stavas det visst Gud så mycket skräp man samlar på sig!
Håller på att måla en pall som ska stå i bebisens rum,det är nog allt som är nytt!!
Tyvärr så orkar jag inte läsa tillbaka alla sidor som ni skrivit.
men, KAJSA hoppas att allt går bra för er lilla tös idag!!!
Ha en bra dag allihopa. Nu är det dags att skjutsa sonen till dagis.
Vad har ni för planer då?
Kram,kram!!