Inlägg från: Kajsa 77 |Visa alla inlägg
  • Kajsa 77

VAd har ni för er idag? Här blir det storstädning!!! Här ska bli skinande rent! Ska måla mina nya stolar ett varv till också. Sen i kväll ska jag jobba. Har avslutningsfest med min klass. Vågar man visa sig så som jag ser ut? Säger jag inget om infektionen kommer de garanterat tro att jag fått stryk.

Så fort det blir sämre väder blir man automatiskt mer intresserad av heminredning. Trodde att jag skulle ta ett sommaruppehåll men det veti fåglarna.

• Kajsa 77
    Anton2005 skrev 2008-06-11 09:59:07 följande:
    Hur är det med ögat, gör det ont eller ser det bara förfärligt ut? SEn måste det väl vara slut på sjukdomar för eran del
    Det är lite bättre idag, igår och i förrgår gjorde det förfärligt ont. Nu ser det mest bedrövligt ut och kliar. Men det känns som om det är på bättringsvägen.
    Ja sen kan man j tycka att det är vår tur att vara pigga och krya.

Hur går det med dig och magen? Mår du fortfarande illa? Eller har det gett med sig? Inte så långt kvar nu väl?
  • Kajsa 77
    Daggdroppen skrev 2008-06-11 20:47:32 följande:
    Hej på er!Min dag började inte så bra av diverse olika saker, men ikväll har jag skämt bort mig själv så nu är jag gladare Var bjuden på Mary Kay party, och jag brukar vara SÅ skeptisk till alla liknande partyn, men detta var faktiskt både kul och bra. Blev positivt överraskad. Vi fick sitta och ha fotbad, fila fötterna och smörja in med massa undernara krämer och grejor Är det någon av er som varit på ett liknande party eller som använder produkterna? De är ju rätt dyra... Men ibland måste man skämma bort sig själv!
    Ja jag har varit på flera! JAg gillar deras Silkeshänder. Ett kit med 4 olika cremer med scrubb och rengöring och två olika tjocka cremer. Man får så fantastikt släta och lena händer efter behandlingen.
  • Kajsa 77
    Daggdroppen skrev 2008-06-11 20:53:06 följande:
     Jag kom hem med det paketet Men det var tre produkter, inte fyra. Jag gillade det massor!!!
    Jaså? Men vilken har de tagit bort?
    Steg 1 smörj in med den superfeta cremen
    steg 2 scrubba
    steg 3 tvätta med tvättcremen
    steg 4 smörj in med handcremen
  • Kajsa 77
    Daggdroppen skrev 2008-06-11 20:59:24 följande:
    Först tar man den feta extra emollient, sedan scrubben, sedan extra emollient igen och sist handcremen.Ska ha mitt kitt till fötterna mest
    Nej så är inte min instruktion. Konstigt! Men flaskorna är vita du!
Svar på tråden Vita tråden del 8