Inlägg från: Kajsa 77 |Visa alla inlägg
  • Kajsa 77
    mimmi006 skrev 2008-06-15 16:25:24 följande:
    Vaniljdröm och Kajsa- fina saker ni har hittat! Fynd! Jag har en Nikon D40, schysst som bara den. Nu är de väldigt billiga också, syrran köpte en för bara 2900:-, de har sjunkit massa i pris.Nytt i min blogg också; lite stilleben med mina favoritblommor mimmi-magnolia.blogspot.com/
    Oj är de så billiga nu! Ja då blir det defintivt en sån för skattepengarna. Efter att ha fotat med den så kan jag aldrig gå tillbaka till min. 'SKa kolla pricerunner.
    Tjock kulan skrev 2008-06-15 17:24:50 följande:
    Kajsa: Vad fin byrån e, var shoppade du kameran?, maken har varit inne på att vi skulle köpa en cannon men om den e så bra som du säger så kanske jag kan få honom att tänka om Mimmi: 2900 kr är ju super billigt, var gjorde hon detta klipp Vanilj: Fina skålar och kannan var oxå söt, tycker fortfarande att det är konstigt att det är full pris i min butik o rea i er.
    Nej alltså jag har inte köpt den, har använt svägerskans idag. Och nu måste jag ha en egen!
    Kaktus76 skrev 2008-06-15 17:38:18 följande:
    Kastar hastigt in en bild på våran goding!!Hoppas att ni alla har det bra,här är det bara bra,hinner inte vara här inne just nu..... men det kommer nog snart tid till det också
    ÅH så söt!
  • Kajsa 77

Jag kan säga att jag blivit skrattad åt idag. Har varit runt och frågat efter hyllpapper i alla tänkbara butiker. Men det finns inte. Så till slut blev det en söt blommig vaxduk som jag har klippt till och lagt i byrålådorna. Verkar faktiskt funka riktigt bra.

• Kajsa 77
    malins79 skrev 2008-06-15 19:40:47 följande:
    Jag har budat hem några klänningar på Tradera. Hoppas de är lika fina i verkligheten och att det blir fint väder igen så att man kan använda dom.
    Till dig själv eller dottern?
  • Kajsa 77
    malins79 skrev 2008-06-15 21:20:44 följande:
    Vad fin, är det svårt att göra en sån banner?
    Nej inte alls. Jag har ju inte ngt bra fotoprogram så jag får trixa med paint och word.

Så här ser vaxduken ut som jag har lagt i miras byrålådor
  • Kajsa 77
    mimmi006 skrev 2008-06-15 21:33:30 följande:
    Kajsa- vad fin den var!
    Tack! Måste ju förnya sig lite, även om det är gamla prylar på bilderna...
    malins79 skrev 2008-06-15 21:35:20 följande:
    Ok, då ska jag försöka få ihop tre bilder jag med.Söt vaxduk.
    Tack!
    LinaoMatilda skrev 2008-06-15 21:35:29 följande:
    Kajsa: Det blev ju jättefint.
    Tack! Ja nu har jag bara 1,5 meter vaxduk över... Vad ska man hitta på med den tro?
  • Kajsa 77
    malins79 skrev 2008-06-15 21:40:43 följande:
    sy nån kudde att ha ute eller en liten väska?
    Beatrize74 skrev 2008-06-15 21:40:47 följande:
    Sy en badväska vetja! Perfekt för våta badkläder och handdukar...jag har sytt en till oss. Jag tröttnade på fuktiga textilpåsar. Sy en "tub" till 1,5 liters petflaskan också så håller den flaskan lite kyld under utflykten.
    Bra tips!  En badväska skulle ju vara riktigt bra!Ska definitivt försöka! Man kan ju inte mer än misslyckas.
Svar på tråden Vita tråden del 8