Inlägg från: Kajsa 77 |Visa alla inlägg
  • Kajsa 77

Vita tråden del 8

FruPuffen skrev 2008-06-13 13:08:11 följande:
    Så typiskt med vädret!! Kul med fingerfärgen dock !
    Jag har köpt den där färgen för länge sen men inte vågat ta fram den. Är väl lite pedant Men idag var det rätt tillfälle.

Nu ska jag ut i garaget och måla sista lagret på mina nya vita stolar. Sen ska jag beställa nya stolsdynor från Nyblom o  kollen. Vet inte vilken färg jag ska ta bara. Helvita eller beigerandiga eller kanske ljusblårandiga. Hmmm, grårandiga kanske? (förvirrad ja!)
  • Kajsa 77
    Daggdroppen skrev 2008-06-13 13:11:27 följande:
     Va? Sorry, men nu är jag trött...  Vad menade du med att det var riktig norrländska? Sättet jag skrev det på
    Min mans släktingar är från Skellefteå och de säger alltid: Hur Riktigt är det med dig? Hur riktigt går det osv.
  • Kajsa 77
    numberone skrev 2008-06-13 13:27:35 följande:
    Jag har idag gått 13 dagar över tiden.... fyyyy va jobbigt att gå en hel månad. Varför lät dem dig gå så länge?Fru Puffen:Iiiiiiiih det är så spännande!! Kram
    Du har ditt livs bästa händelse precis framför dig! 'Finns inget bättre tillfälle i livet än när man får hålla i sitt barn för första gången!
  • Kajsa 77
    Camilla R skrev 2008-06-13 13:11:09 följande:
    Kajsa 77 skrev 2008-06-13 13:05:16 följande: När börjar ni till hösten då, här börjar skolan igen den 20 augusti.
    VA???? Barnen börjar den 18:e och vi lärare den 8:e. Men hur kan ni ha så långt lov? Fuskigt!
  • Kajsa 77
    Ninizen skrev 2008-06-13 14:08:48 följande:
    Hej tjejer!Här vart det också fint väder , men en stund under Theos avslutning idag så öööste det ner. Alla fick springa och ställa sig under träden, haha. För att sen bli klarblå himmel och supervarmt.  Nu ligger T och sover och jag passar på att smyga in här mellan alla andra 1000 sysslorna. Numberone: Idag har du gått över lika länge som jag gjorde. Inatt sätter det igång ska du se!! *spännande*  Jag var ledsen ca 4 veckor innan bf och typ 4-6 veckor efter. Hemska tid Tur att A är ledig!!Kajsa: Vet du....jag tänker på dig varje gång Theo ser en kråka. Av ngn konstig anledning säger han "kajscha" till kråkorna (INTE ATT DU SER UT SOM EN KRÅKA DOCK!!)Jag tycker du ska ta grå/vit randiga stolsdynor. Jag beställde det och blev supernöjd. Beige blir liiite snällt och vitt så smutsigt. Min pappas sambo tog svart/vit randiga men blev jobbigt för ögat. Så jag röstar på ljusgrå/vita dynor.
    HaHaHa Så sött! Kul att bli förknippad med en kråka!
    Vad kul att du blev nöjd med de grårandiga. Kanske ska satsa på dom då! Beige passar nog inte riktigt in i mitt hem. Var det Balders hage som hade de billigaste?
  • Kajsa 77
    Camilla R skrev 2008-06-13 21:50:44 följande:
    Kajsa 77 skrev 2008-06-13 21:41:59 följande: Åh, så fin! Jag älskar före och efter bilder
    TAck!
    MiaMariah skrev 2008-06-13 21:52:17 följande:
    Fru Puffen - tack, hoppas ni får det kul!Ni missar inte min kändisintervju på söndag i bloggen väl..
    Spännande! Antar att vi inte får ngn förhandsinfo?
  • Kajsa 77
    Ninizen skrev 2008-06-13 21:55:25 följande:
    Lägg av vad bebben rörde sig. Gissar på att den tyckte det var RÄTT SÅ TRÅNGT! Så härligt att du vill dela med dig till oss *mys*Kajsa: Jättefint!
    Tack!
    Tjock kulan skrev 2008-06-13 21:57:11 följande:
    Sylt: Vad kul att se dig här igen, förstår att du inte födde i Malmö för det är väl annars närmst för dig som bor mer söder ut. Har bara hört hemska historier om kvinnor som fått föda i städskrubben pga plattsbrist o andra läskiga saker, men det är nog lite saltade historier får jag hoppas. Instämmer i kören med MM vad är det för skålar *nyfis*Kajsa: You did it again, jag gillar Stefan han e en fin kille enl mig men Imgolf var strået vassare i detta sammanhang. Hoppas bara att du är snäll mot stefe o låter honom få en annan fin plats i hemmet .Niniz: Jag är ingen rosa människa den perioden hade jag när jag var 9 år därför tycker jag det är svårt att få till ett flickrum till Alice brallis velar mellan rött eller ljusblått. Tycker det finns mer roliga tapeter till pojkar om man nu får säga det utan att få genus polisen på sig .Camilla: känner doften av den juvliga buketten du beskrev ända ner till skåne
    Nej jag funderar på att separera faktiskt från Stefan. Har tröttnat på honom! Det finns säkert någon annan som vill ha honom istället. Har liksom ingen större nytta av honom nu längre.
Svar på tråden Vita tråden del 8