Tack tjejer för bildberöm, ni kan sukta mer i bloggen idag 
och se lite Greengatedukning.Videli skrev 2008-06-17 23:37:59 följande:
Mia,Jaaa självklart det första bordet med stolarna
Tänkte väl det

malins79 skrev 2008-06-18 06:04:46 följande:
Videli, tror den matsalsgruppen skulle bli fin i vitt. Skaffa en färgspruta och en kompressor så blir det lättare att måla. Jag tror gustanvianskt eller bondrockoko, blir fint i matsalen. Slagbord är fina också.Jag har ont i ryggen idag efter allt målande. Fick stå som en banan när jag målade i Sagas garderob. Jag hoppas färgen sitter kvar. Det flagnade lite i taket innen där man hänger kläderna, så jag ska sätta en bit tapet där istället.Tänk att det snart är Midsommar, snart har halva året gått. Tycker inte det var längesen det var 1 januari.Knyttis fin gardin. Jag har själv den modellen i sovrummet efter inspiration från Juliah. Är väldigt nöjde med det.
Ja, tänk, nu blir det snart mörkare och mörkare och snart går vi mot jul

På tisdag är det ett halvår kvar till julafton!
knyttis skrev 2008-06-18 07:54:28 följande:
Godmorgon!Myser i soffan med sonen och tar de lugnt. De får bli en lugn dag idag, med lite hemmapyssel och kanske städa lite.Julia-Roligt att du gillade gardinen! Synd med talldrikshyllan!Vi håller också på kollar ny tv till vardagsrummet, en av kandidaterna är den vita Samsungen som jag länkat till tidigare. Nu velar vi över storlek. Vill egentligen inte ha ngt stort chabrak (stavning?) men ej ångra mig över att jag insisterat på en för liten 32/40 tum vad säger ni?
Säger som lasseliten, vi har också en stor plattv men man märker den faktiskt mindre än vad man tror. Och ska man se på film eller nåt riktigt bra på tv är det värt det!
Peak skrev 2008-06-18 09:11:34 följande:
Numberone - Lycka till idag Mia - åt också cheesecake:n igår - Oj så god den är! Har lånat A piece of cake på bibblan och bläddrade bara några sidor innan jag sa att jag skulle köpa den. Min sambo sa då "mm och hur ofta blir det så där fint som Leila gör det?" frågade honom då om min cheesecake liknande Leilas - och ja det gjorde den ju Ninizen - säger som alla andra fy vad trist men jag är så glad över att du inte lägger dig för dem! Mer kämparanda behövs! Man ska verkligen inte acceptera sådant här, tror tyvärr många inte vågar/orkar (?) ta strid! Håller på dig gumman!Jag tycker det är lite "tomt" i vårt sovrum...känns kalt på något sätt, och såklart kommer jag ju inte in i bloggen så jag kan länka och jag vet ju inte ens om jag har nå´n bra bild som visar hur jag menar...men kika i bloggen och sovrum och säg gärna vad ni tycker Ska kolla hemma sen...
hemmahoskristin.blogspot.com/Oj, går den att låna redan på biblo!? Det visste jag inte att biblioteken var så uppdaterade. Ja, köp boken, den är definitivt värd pengarna, den är min bibel just nu

Och den blev ju faktiskt lika fin som i boken ju!
swemaria66 skrev 2008-06-18 10:41:08 följande:
Så här blev min hylla...glömde bort att ta en före bild, den var obehandlad innan från IKEA.Klicka på bilden så får ni upp hela.
Vad fin! Visste inte heller att Ikea har sådana.
Har också röstat, saknar också Ernst.