Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita tråden del 8

mimmi006 skrev 2008-06-21 23:56:49 följande:
    Hur möblerar men ett stort allrum, där man ska kunna sitta och titta på tv? Det är snedtak på de möblerbara sidorna... svårt att förklara, ska se till att få in en bild imorgon. Ska man ha soffan mitt i rummet för att det inte ska bli svårt att se på tv?Eller finns det nåt annat smart sätt? Flummig fråga kanske, men är det nån som har det så hemma?
    Vi har soffan mitt i rummet och det funkar fint. Säg till om du vill att jag fotar, syns kanske inte så bra i galleriet.
    MildaMaränger skrev 2008-06-22 17:34:17 följande:
    Nytt i min blogg!!mildamaranger.blogspot.com/ååååå vilket kap jag har gjort
    Gud vad söta! Fanns de i fler färger?
    livet från ljusa sidan skrev 2008-06-22 17:37:14 följande:
    hej tjejer!ser att det är lite långsamt här idag men jag tänkte höra vilka som har fina skåpbilder att visa! Försöker övertyga sambon om att köpa ett gammalt linneskåp att måla om men han har svårt att föreställa sig hur det kommer att bli.so show me!! tack
    Har ett gammalt skåp men har inte målat det. Det är det mörka i sovrummet.
  • MiaMariah
    mimmi006 skrev 2008-06-22 20:00:22 följande:
    Ja, gärna om du orkar!
    http://www.familjeliv.se/hem/miamariah/gallery/phpwwijne.jpg
  • MiaMariah
    LillaFruHasselblad skrev 2008-06-22 20:21:49 följande:
    Aj då! Fastän det bara är på hobbybasis? Alltså jag tjänar inte en krona. Ska jag ta bort det från bloggen eller hur gör jag? Måste jag ta bort hela det inlägget om butiken eller bara det som står i överskriften?
    Ja, tyvärr är det så eftersom det räknas som att du vill värva kunder annars. Antingen anmäler du ditt eget inlägg här i tråden eller så tar du bort allt du skriver om din butik och dina ting.
  • MiaMariah
    Vaniljdröm skrev 2008-06-22 20:28:42 följande:
    Mysigt Mia
    mimmi006 skrev 2008-06-22 20:29:35 följande:
    MiaMaria- tack! Det ser jättebra ut, nu ser jag hur jag kan möblera!
    LinaoMatilda skrev 2008-06-22 20:36:29 följande:
    MiaM: Så fint ni har det. Kul med en miljöbild!
    Tack!
  • MiaMariah
    LillaFruHasselblad skrev 2008-06-22 20:32:42 följande:
    En fråga till bara: Får jag tipsa om min blogg i min presentation? Men inte skriva i några trådar att länken till min blogg står där? Eller får jag inte alls länka till den på hela sajten?
    Ja, i din pres får du länka till din blogg men inte länka till den i någon tråd.
  • MiaMariah
    Kajsa 77 skrev 2008-06-22 21:19:53 följande:
    Jag minns att jag hade en vit rottingbokhylla med rosa sidenblommor i.
    Hihi, hade också en sån där vit rottingbokhylla..
    juliah skrev 2008-06-22 21:21:09 följande:
    Kikar in efter en minst sagt svettig auktion, men jag vann!!!Mitt nya skrivbord. Tanken är nog att Elle ska få det så småningom när vi byggt ut, tills dess får jag njuta av den. Har letat länge efter ett sådant, de är sällsynta.
    Å vad vackert!
  • MiaMariah

Jag har förresten blivit med pion! Har fått från farmor som håller på att sälja sitt hus. Rosa och jag satte ut den förut i regnet *lycklig*

• MiaMariah

juliah - tack! jepp, maken har fotat efter att jag inte orkade, kommer snart bild.

lasseliten - tack! ja, jag hoppas att vår kommer att trivas.

österlentösen - kika i mitt galleri så ser du vad vi har på väggen. gillar också tavellister, oerhört praktiskt!

• MiaMariah

MM - fy vad trist, de som längtat så länge.. hoppas verkligen att det ordnar sig för dem.

Svar på tråden Vita tråden del 8