Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita tråden del 8

Hej igen. Nu är bilen besiktad, den var tiptop och behöver inte besiktas på två år, skönt då jag inte kan något om bilar hihi

Knyttis: Vi ska till Boom, Iso Omena i Esbo. Ska bli så kul! Krya på dig! Kram

Mimma: Hoppas verkligen det löser sig med huset nu. Håller tummarna!!

Jag gillar också obruten vit, och om den ska vara bruten så isf mot grått, inte mot gult.

• LinaoMatilda
    Vaniljdröm skrev 2008-05-28 09:23:56 följande:
    LoMDu är verkligen extremt flitig på att kommentera i bloggen!Jättekul! Ska bli duktigare jag också.......
    Tack Vet själv hur kul det är att få kommentaer så jag försöker att kommentera det jag läser också.
  • LinaoMatilda

Nu har jag läst ikapp

Har varit på middag med jobbet, trevligt sällskap men tyvärr inte så bra restaurang.

Enji: Krya på dig!

Kajsa: Skönt att det löser sig!

Och så ser jag att ni pratar om Elsas hem. Jag skulle också gärna beställa därifrån men tyvärr blir frakten så dyr, det är nästan bara nublu som har fast pris på frakten till Finland. Hoppas ni som fått paket därifrån visar bilder sen.

• LinaoMatilda

MM: Så trevlig uteplats! Gillade också dynorna.

• LinaoMatilda

Camilla R skrev 2008-05-28 20:49:01 följande:

Tråkigt att restaurangen inte var något bra, men trevligt sällskap är ju alltid kul.
    Ja precis, vi hade trevligt iaf. Äter så sällan på restaurang nu sen barnen föddes så det är kul att komma ut ibland.
  • LinaoMatilda

MM: Den skulle vara riktigt fin om den var vit. Kul att ha en kaninhäst

• LinaoMatilda

Kajsa: Skönt att ni fått en tid för op!

• LinaoMatilda

numberone: Jag skulle titta i ditt galleri efter överkastet, men jag är inte inbjuden. Får jag titta in?

• LinaoMatilda
    numberone skrev 2008-05-29 17:01:37 följande:
    Ligger i min blogg.... har nästan inga bilder här på FL alls... men det är klart att du kan få komma in ändå
    Ok, tack Jättefint överkast!
Svar på tråden Vita tråden del 8