Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita tråden del 8

Det ljuva livet skrev 2008-05-19 21:01:39 följande:

Du får väl göra som vanligt , räkna på hur länge du kommer att ha den.. Säg 5 år, då blir det ju bara 9kr i månaden för något som gör dig glad.. eller om du bestämmer dig för att sälja den för halva priset efter 5år så kostar den bara 4,5kr i månaden.. Alltså nästan helt gratis
    hihi bra tänkt!

Nu ska jag sova!
  • LinaoMatilda

Hej i tråden!

MiaM: Så fina bilder! Burken var ju ett riktigt fynd.

Vanilj: Så fin banner! Gillade också de senare vaniljdrömmarna bättre!

Videli: Svårt det där, men det verkar ju som att den som säljer tavlorna också fått sin idé från Panduro då?

• LinaoMatilda

Var är Julia? Hon har väl inte åkt till Grekland än?

• LinaoMatilda

13 år emellan skrev 2008-05-20 18:23:31 följande:

Hon var inte här igår heller, men fl var ju superstruligt igår och även idag på morgonen så hon kanske har gett upp oss...
    Ja det kanske har strulat. Hoppas hon kommer in senare
  • LinaoMatilda

Dll: Ibland måste man få dö vid datorn. Skönt att huset blir städat iaf

Jag skulle också behöva klippa/slinga mig. Hmm... kanske ska göra något drastiskt. Vad ska du göra med håret Dll?

• LinaoMatilda

Dll: Ja jag fick också tanken om filmstjärna

• LinaoMatilda

Videli: Ja visst måste ju fler få göra en viss produkt. Så det inte blir monopol. Men då pratar vi ju större företag När det gäller små hemmaproduktioner tycker jag man inte ska kopiera rakt av utan göra sin egen grej av det och då är det ok. Skarpbräderna har ju kopierats rakt av och det tycker jag är tråkigt gjort, då kan man ju ha ett annat typsnitt iaf.

• LinaoMatilda

Det ljuva livet skrev 2008-05-20 19:00:31 följande:

Tänk om de kunde fixa det! Skulle vara sååå skönt att inte se ut som en sliten trebarnsmorsa
    Jag är ju bara tvåbarnsmamma och jobbar inte ens heltid. Men dessvärre sliten iaf
  • LinaoMatilda

Det ljuva livet skrev 2008-05-20 19:06:05 följande:

Jag fyller dessutom trettio i år. Så du kan ju gissa hur sliten jag ser ut. Du som bara har två kids är säkert fräsch som en nyponros!
    Jag har redan fyllt 30 i år!! Ojojoj, du är ju som en vältrimmad 20-åring jämfört med mig!
Svar på tråden Vita tråden del 8