Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita tråden del 8

Det ljuva livet skrev 2008-05-20 19:32:29 följande:

Betänk att jag fått ett barn mer än dig och följaktligen åldrats minst 5 år mer med tanke på allt merjobb det innebär.
    Jahaja... och vi jobbar båda inom vården så det kan jag inte heller använda mig av. Hmm... ja okej då, jag är väl lite av en supermodell då
  • LinaoMatilda

Kajsa: Men fy så tråkigt!! Ni måste ju åka in med henne till akuten då ju.

• LinaoMatilda

God morgon!

Dll: Låter mysigt. Här är det full fart redan Emil ska på sin två-års kontroll idag. Så ska jag jobba kvällstur.

• LinaoMatilda

Enji: Visst är det tråkigt med ogräs! Har en del som jag skulle behöva rensa också. Men nog är det fint med lite blommor också

• LinaoMatilda
    Enji skrev 2008-05-21 06:05:10 följande:
    Gomorron LoM, blommor är fint.. men det kan man ha i fina krukor istället. Känns inte så fint där fast jag rensar då plattorna har gjort sitt tycker jag..Lycka till på 2års kontroll!
    Ja det är sant, blommor i krukor är fint. Och det ska ju inte kännas jobbigt att ha blommor. Tack

Ha en bra dag alla!
  • LinaoMatilda
    Rosesarered skrev 2008-05-21 09:24:19 följande:
    Fick inget svar igår så jag gör ett nytt försök idag:Var på färgaffären där dom endast hade Teknos sortiment. Frågade efter häftgrund, säljaren såg lite frågande ut och gav mig en burk grundfärg. Är det verkligen samma?
    Det finns grundfärg som "fastnar" lite bättre och detta kallas häftgrund. Så har jag förstått det iaf
  • LinaoMatilda
    Rosesarered skrev 2008-05-21 09:53:20 följande:
    13 år emellan skrev 2008-05-21 09:50:53 följande:Ja så kanske det är... någon annan målarkunnig som vet? Jag är så onödigt petig ibland, men vill gärna ha det bästa från början. Tycker inte det är så roligt att måla om saker pga skavd färg eller slarv.
    Såg du mitt och fru puffens svar också?
  • LinaoMatilda

God morgon!

Malins är först ut som vanligt

Jag har missat bilderna på stolarna, men tycker det låter som en bra idé med morsdagsutflykt

• LinaoMatilda

Enji: Kul med besök! Bor din syster långt bort?

Videli: Skåpet är jättefint, och i Finland skulle det vara värt mycket mer än så.

• LinaoMatilda

Malins: Ja här dricker jag också kaffet vid datorn

Svar på tråden Vita tråden del 8