• juliah

Vita tråden del 8

Csve skrev 2008-07-09 09:57:30 följande:
    så många sidor skriva efter min fråga men inget svar..får kolla i de andra trådarna.
    Vad frågade du?

Bea, wow, värsta Greengate kuddarna Skrattande Jättefina!
  • juliah
    JohannaJ skrev 2008-07-09 10:08:16 följande:
    ja visst är den lite fin!? Vill ha in lite lantlig romantik i köket, allt annat blir ju så himla vitt.Vilken färg använde ni när ni målade trappan?
    Det kommer att blli såå vackert! Ska du ha tallrikshylla, med lite fin tblå/vitt porslin i?
    Vet inte riktigt vad det var för färg men det var en vattenbaserad=inte lika tålig.
    misak skrev 2008-07-09 10:34:38 följande:
    Bea: Superfina kuddar! Härligt somriga!Juliah: Hoppas barnen kryar på sig snart så du får lite gjort!
    Tack! Har hunnit packa en flyttlåda...av minst 10 Skrattande
    Tur att jag redan har rensat så slipper jag den biten.
  • juliah
    misak skrev 2008-07-09 10:44:50 följande:
    Juliah: Det är ju alltid nåt!
    Jadå, nu är jag på hugget! Knepigt med vad man ska lämna till sista stund bara, alltid lär det vara något man packat ner som är oumbärligt...
  • juliah
    MiaMariah skrev 2008-07-10 12:42:12 följande:
    Hur mår barnen idag juliah?
    Men så rar du är som kommer ihåg. Jo det är bara snorigt nu, inget värre än så. Jag packar för fullt, snickarna skulle komma på måndag men kommer redan imorgon *panik*.
  • juliah
    JeaJea skrev 2008-07-10 12:57:09 följande:
    oj det var ovanliga snickare
    Våra snickare är grymma, på alla tänkbara vis. Vi har haft samma under 3 års tid och de är verkligen suveräna. Passar tider, arbetar som hästar från 6-18. Inga lunch, kiss, fika eller mobilpratspauser. Jag har slutat med mitt tjat om lunch, fika dricka...
  • juliah
    MiaMariah skrev 2008-07-10 13:07:10 följande:
    Bea - vad rolig du är! gå utan du så väcker du säkert läkarens uppmärksamhet hoppas han hjälper dig iaf.juliah - men oj vilka snabba ryck, det är ju ovanligt för hantverkare om man får lov att generalisera.. fullt upp nu då med packning och snuviga barn..
    Ja, men visst är det så med hantverkare. Just nu är som sagt var snickarna och även elektrikern ruskigt bra att ha att göra med, det underlättar.

Jag har i princip packat ner hela köket nu och flyttat allt till gästhuset, möbler och lite småplock kvar.
Svar på tråden Vita tråden del 8