• juliah

Vita tråden del 8

Kaktus76 skrev 2008-06-23 13:43:03 följande:
    behöver era hjälp!!Nu i juli firar vi 1-årig bröllopsdag. Behöver förslag vad man kan ge till maken?? Det står helt stilla i hjärnkontoret....
    På vår första dag så gav jag maken en bok med bilder som betyder mycket för honom. Skrev dikter och texter till bilderna. Väldigt uppskattad!

I år blir det blommor och ett kärleksbrev Skrattande

Fluffis, skoj! Ja mitt bord lär förbli skruttigt ett tag till, vi har så mycket annat att stå i just nu.
  • juliah
    mimmamum skrev 2008-06-24 07:05:09 följande:
    Godmorgon alla!Juliah, ha det toppen! Ska bli så kul att träffa er på lördag! Ska alla åka bil eller ska någon ta bussen ut till rosendahls? Vi tänker ställa bilen i Bromma och åka kollektiv därefter! Idag kommer min kära syster som är lika inrednings/loppistokig som jag. Vi ska ta en liten runda bland loppisarna, hoppas de har öppet trots trist väder.Hoppas alla får en fin dag!
    Men du, hur tänker ni rent tidsmässigt med Sickla? Finns det platser i bilarna sen?
    Förlåt för korta inlägg, packar och fixar det sista innan avfärd.
  • juliah
    mimmamum skrev 2008-06-24 07:32:13 följande:
    Lina, låter bra, då kan vi ta sällskap!Juliah, jag har absolut ingen som helst aning om det. Finns det ingen plats så får vi väl hoppa det.
    Ok, för det tar sin lilla stund att ta sig kommunalt både till humlegårdsgatan, syster lycklig och Sickla. Vet inte om vi tar min eller mimmis bil, i min finns bara plats för mimmi. Vet inte hur det ser ut för de andra.
  • juliah
    FruPuffen skrev 2008-06-24 07:43:01 följande:
    Då "paxar" jag åt dig och Lizette . OBS jag måste ha en bil att följa efter bara(Julia?/Mimmi), har ingen aning om hur man kör och som sagt, mitt lokalsinne är inte bra.
    Jag lotsar runt! Jag vill gärna hinna med syster lycklig också om det går.
  • juliah

Hej vänner!

Hoppas allt är fint med er!
    Jag har haft underbart mysiga dagar med träff och mimmi som sovit över med mig och barnen hos mamma.
    Kommer nog inte att packa upp min shopping, köket ska nämligen rivas om två veckor.

Ang. tidiga mornar. Det är bara att gilla läget för egen del, har försökt trixa med det på alla tänkbara vis men kl 5 är vi uppe oavsett.

Svar på tråden Vita tråden del 8