-
Äsch så trist, klumpig och glömsk var hon. Du får nog ett nytt, men man vill ju piffa och fixa omedelbums ju.lasseliten skrev 2008-06-29 19:23:08 följande:Numberone - grattis till Ellen! Har tänkt massor på er. Åh, jag är så sur, tydligen missade försäljaren på Hans Mikaels att lägga ner ett fat till en kruka jag köpte på sthlmstrippen. Får se hur de tänker lösa det...Mimmi - På något sätt är det faktiskt skönt att höra att det är fler som är bakis Kajsa - det var definitivt värt det. Dansade hela natten Eller ja, fram till kl 1, sen drog jag mig sakta hemåt...*vuxenpoäng*
-
malins, jag missade att säga hejdå till dig, det var inte meningen men jag trodde att alla skulle med till Syster lycklig.
-
Godmorgon!
MM, jag ska hålla tummen så hårt hela dagen!
-
Hemkommen från Ikea. Fick ett mindre psykbryt när jag fick veta att lampan Septim utgått. Hittade varuhusets tre sista ex på fynd för 79 st
-
-
Hipp hipp hurraaaaa till söta rara Milda maränger som fyller år idag! Grattis gumman!
-
-
Hej hopp i tråden!
Minns knappt om jag skrivit idag eller ej, dagarna flyter samman.
Vi har börjat inhandla virke till köket. En blandare, ho samt fläkt står också och väntar på ett nytt kök. -
Godmorgon *gäsp*
Elle vaknar före halv fem, varje dag...jag är TRÖTT!
Vad står på schemat idag?
Jag ska forstätta rensandet i köket och packa ner en del.
-
Hehe jaa, jag kan tänka mig. Jag pausar i städningen för tillfället, tar bara det allra mest nödvändiga.malins79 skrev 2008-07-03 06:29:54 följande:God morgon Juliah, jag behöver dammsuga. Hann inte med övervåningen innan vi åkte till Stockholm förra veckan, så du kan tänka hur den ser er ut.