Inlägg från: Hanna E |Visa alla inlägg
  • Hanna E

Vita tråden del 8

Anton2005 skrev 2008-06-29 11:07:39 följande:
    Hur är det med dig, har du provat basilika-te eller vad det var man skulle dricka för att få igång det?
    Jag har tänkt att prova hallonblads-te, men inte vågat förän nu när det bara är två veckor kvar. Har det hemma, så i kväll eller i morn blir första koppen! Skrattande Sen tipsade ju Malins om basilika-te med, men jag missade var det fanns att köpa? Eller skulle man hacka vanlig basilika?Fundersam
    Tilde blir storasyster i Juli -08!
  • Hanna E
    Anton2005 skrev 2008-06-29 15:08:56 följande:
    Nu har jag köpt hallonte, både svart och grönt. Någon som vet om det har någon betydelse om jag tar det gröna el svarta?Bea-Snygg byrå
    Vet inte faktiskt! Du måste hålla oss uppdaterade om det fungerar, jag är så feg, vågar inte testaRäcka ut tungan
  • Hanna E

Bea; jag förstår din frustration! Just nu så finns det mycket lite jag kan fixa utan min sambos hjälp; samtidigt som jag vill ha allt "färdigt" tills dess att bebisen kommer..

Stressar upp mig, men försöker tänka att jag ska gilla läget och ta det lugnt. Kan undra varför man blir såhär egentligen! Har en teori om att det är för att jag försöker behålla kontrollen över det som går, den stundande förlossningen är ju helt okontrollerbar! Jag som gillar att planera, och bestämma i förväg, får nästan ångest när jag tänker på att jag inte kan styra över situationen just nu...

• Hanna E
    LinaoMatilda skrev 2008-06-29 15:39:44 följande:
    Jo, jag hade bara 10kg övervikt på bagaget
    Skrattande
    Så ska det vara när man varit på Vitahem-shopping!
  • Hanna E
    Anton2005 skrev 2008-06-29 16:50:53 följande:
    Ok nu sitter jag och dricker hallonte. Är helt snurrig och matt, det har blivit jätte varmt här hos oss igen och det känns faktikst inget skönt. Ska läsa tillbax lite senare och se vad Stockholmsgänget har haft för sig och vad de shoppat
    Ska hålla tummarna för att det fungerar! För min kompis satte det igång på natten när hon druckit sin första kopp!
  • Hanna E
    MildaMaränger skrev 2008-06-29 17:05:29 följande:
    Hmmm... Hallonbladste.. finns det på Maxi tro?
    jag har bara hittat i hälsokosten! Var köpte du ditt Anton?
  • Hanna E

Numberone: har tänkt så mycket på er, grattis till er lilla Ellen! Ni verkar vara sunda föräldrar med sunda tankar... hoppas att allt går bra i morgon och att ni är hemma till helgen som en familj. Ellen är er lilla prinsessa precis som hon är, hon är er speciella och fina lilla flicka!

• Hanna E
    MildaMaränger skrev 2008-06-30 06:24:18 följande:
    god morgon.... ananas och färdknäpp funkar visst. Värkar sen klockan 4 ... men vi får se om det räcker till bebbe
    Åhh så spännande!
    Jag vaknade tre i natt och kände mig konstig, hade världens "mensvärk". Gick upp på toa, la mig och läste lite och somnade om. Nu på morgonen känns det ingenting:)

Va kul ni verkar ha haft det i Stockholm! Tänker ni på ett annat sätt om det som skrivs, nu när ni träffats på riktigt?
Svar på tråden Vita tråden del 8