Vita tråden del 8

Tycker förövrigt att du verkar vara en mycket effektiv människa utan att vara nära förlossning! Tänk så mycket du orkar rensa och pyssla och plantera, trots att du lever i ett byggkaos!
Grattis MM!!! Åhh så roligt, och skönt att det gick så snabbt!
Fiiin soffa Malins!
Anton, jag kan inte heller gå över, det går bara inte! Svettas så jag dör och vill ha bebis nu!
Juliah, åhh så fin den blev!
Själv sitter jag med illamående och "mensvärk", men det är inte som värkar som kommer och går, utan snarare molande... försvann dock inte när jag badade, så än har jag lite hopp=) Ska ut och beskära buskar nu, kanske kan det sätta igång det lite?
Godmorgon!
Numberone, vilken ljuvlig liten dotter! Önskar er all lycka, så skönt med fina besked!
Många som ska till Ikea idag! Jag har en låååång lista tills nästa gång jag ska dit, men jag har 10 mil till närmsta, så det får bli en regnig dag:) Tänkte ta mig och Tilde till en badsjö idag ialla fall.
Natten var förövrigt superjobbig, uch för den här graviditeten Hade ont i magen hela dagen igår, och på kvällen så tyckte jag att det ändrade karaktär, mer som värkar. Gick ut och gick, och fick en massa sammandragningar. Hem igen, började klocka, orolig kroppen. Vid två i natt la jag mig i badet - och då stannade allt! Somnade vid tre kanske, Tilde vaknade sex. Idag har jag inte ont alls. Lilla bebis bara skojade lite med mamma
Fick förövrigt en sängkappa från Ellos igår, denna: http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=29442&productId=197367&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=# i vitt.
Vi har 180 säng och kappan var till 180 säng, men den kändes för liten! Någon som har samma...?
Godmorgon!
MM; Grattis! Gud så söt, vad skönt att allt gick fort och bra!
Bea; härligt att det går framåt! Ska in och kika i bloggen nu=)
Hej på er!
OT men ni är mammor och jag orkar inte starta en ny tråd just nu... hoppas det är ok!
Har haft extrem mensvärk hela natten... dock ihållande, inte som kommer och går. Inget hjälper, varken bad, vetekudde eller alvedon. Somnade vid fem, vaknade åtta igen, fortfarande så ont... sambon är 1h bort med lastbilen, vi har 1h in till BB och jag sitter och oroar mig hela tiden.
Har ju Tilde sedan innan, men då gick vattnet och jag fick inte värkar innan bb.. så jag undrar lite här, vad är det jag har för ont?? Ska inte värkar komma och gå? Detta är mer "aj jag spyr!!!"