Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita tråden del 8

malins79 skrev 2008-07-11 20:55:32 följande:
    Är 1500kr rimligt för detta skåp/garderob eller ska jag försöka med 1200kr?
    Såg ett nästan likadant skåp här i finland för 400e
  • LinaoMatilda
    malins79 skrev 2008-07-11 21:20:28 följande:
    Jag testade med 1000kr. Igår skrev de att deras högsta bud var 2500kr då svarade jag att det var för mycket, då frågade de hur mycket jag hade tänkt och då svarade jag 800-1000kr och då svarade de "Nej tack, du hittar säkert något skåp på Blocket för den pengen" Idag har jag fått ett förslag på 1000kr. Tack Karin.
    Ja det är ju helt andra priser i Sverige. 400e är ju ca 4000kr. Fint skåp, hoppas du får det.
  • LinaoMatilda
    malins79 skrev 2008-07-11 21:38:18 följande:
    Jag skrev 1000 och får jag motbudet 12-1300kr så köper jag nog det.Förresten, är skåpet fint?
    Ja!
    Bra köp!

Nu ska jag sova. Natti natti
  • LinaoMatilda

Hej på er!

Mimma: Tror säkert att pållarna kommer att sälja bra! De är ju så fina. Säkert kul att se dem i butiken

Julia: Bra med pigga hantverkare!

Knyttis: Låter trevlig med gäster och härligt med pool! Men se nu till att vila och slappna av!

Malins: Hur gick det med skåpet sen?

• LinaoMatilda
    knyttis skrev 2008-07-12 08:20:26 följande:
    Lina&Malin - Ja, jag ska ta de lugnt men ni vet båda hur svårt det är! Ett hem som skall skötas, sonen som skall aktiveras och alla projekt som är pågång här hemma! Vill få en hel del saker gjorda innan babynedkomst har jag ju tänkt. Men men man får väl ta och lyssna på kroppen och jobba därefter!Lina - Vad har du på gång idag? Fint väder? Hur är det att var tillbaks på jobbet?
    Jo jag förstår precis. Men du får försöka göra sakerna i lugn takt och vila alltid imellan.

Idag ska vi ha kalas nummer 2 för Matilda. Det är släkten som kommer hit idag. Ska bli riktigt trevligt. Tyvärr regnar det så vi kan inte sitta ute.
  • LinaoMatilda

Hej på er.

Puust! Trött trött trött. Har läst tillbaka men minns inte vad jag skulle kommentera. Jo, minns att Mimmi fått övrevåningen klar! Kul! Ska bli kul med bilder sen!

• LinaoMatilda
    Videli skrev 2008-07-13 20:28:01 följande:
    Min man är ju inte riktigt frisk. Han står nu och bakar bullar :-/ klockan halv nio på kvällen...
    Men så gott! Bättre det än att han är ute på krogen
Svar på tråden Vita tråden del 8