-
Så Tråkigt!Peak skrev 2008-06-29 20:19:54 följande:nappburken från Cult är nu borta hemmahoskristin.blogspot.com/
-
Videli, vet inte vilken du tänker på men www.brafab.se säljer möbler via återförsäljare, kanske hittar du någon i din närhet.
-
Hej Lina, gick flygresan hem bra?
Fick du med dig allt?
-
LinaoMatilda skrev 2008-06-29 21:45:06 följande:Hej! Ja tack, det gick riktigt bra. Jag fick allt i min väska och tallrikshyllan paketerade jag i en låda jag fick av mimmi. 10kg övervikt blev det Jag missade också att säga hejdå åt dig, men det var kul att träffas iaf10kgs övervikt, det var inte billigt eller? Ja det var kul att få träffa många av de som man har daglig kontakt med.Jag hoppas det blir någon mer träff i höst.
-
Ja, tänk 2dagar utan dator, snacka om Blocketabstinens.Tjock kulan skrev 2008-06-29 21:52:44 följande:Och jag som trodde att jag var en riktig blocket narkoman du är ju värre än mig 13 år: Klart han ska ha en gunghäst, varför tänkte jag inte på det
-
God morgon!
Håller min tumme att det snart blir nya vitahemsbebisar!
Här är det tråkigt väder ute, grått och lite regnigt men det ska ju bli bättre väder i veckan. Jag ska passa på att tvätta någon maskin tvätt och börja slipa lite på mina stolar. Maken har lovat att sprutmåla dem om jag har gör förarbetet.
Vad har ni andra för planer?
-
Det var jag som undrade. Målade du med pensel eller roller?mimmamum skrev 2008-06-30 07:10:34 följande:Godmorgon!MM, åh så spännande! Håller tummarna för er nu!Någon frågade igår vad jag gjorde i källaren! Jag målar våra Leksandsstolar! Har nu målat en stol en gång vilket tog en timme *noggrann*. Vill absolut inte ha något rinn! Målar med flüggers råvita halvmatta oljefärg och den funkar super tycker jag! Kom ihåg handskar denna gång så slipper jag bli så vit!Vad har ni andra för planer idag förutom MM som ska föda barn?
Hur ska ni göra med ert bord, ska ni måla själva eller lämna iväg? -
Är det någon som kom ihåg att i TV4 morgonprogram för något år sedan så hade dom vita keramikfat bla från Öland. Någon som kom ihåg vem det var som gjorde dem? Vi ska ev till Öland när mina föräldrar är där med husvagn, tänkte det vore kul att leta efter denna keramiken.
Vad har Mormors fönster bytt namn till?
-
mimmamum skrev 2008-06-30 07:22:03 följande:malins, just det! Jag målade mest med pensel, använde en roller till de större plana ytorna och efterströk med pensel för att slippra lite knottrig yta. Vi ska faktiskt byta köksbord till ett gammalt rektangulärt redan vitmålat som svärföräldrarna har. Tror det kallas dalabord.
Vad skönt, då slipper du måla.
Jag köpte igår skumgummirollerhylsor (långt ord) på Clas Ohlsson, har faktiskt bara använt vanlig filtroller innan. Hoppas de ska vara bra när jag ska måla ett pelarbord på själva bordsskivan.
Köpte Lizette något?
-
Nu måste jag gå och väcka Saga, hon ska till dagis. Hon går mån-ons denna vecka sen har hon sommarlov. Hon är trött efter Stockholmsresan.