• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • malins79

Måste bara få delge er att min Jacob lärt sig gå! Han kunde inte det för en timme sedan men nu kan han gå hur långt som helst! Man blir allt lite stolt.

Ska läsa ikapp om en stund.

• lillafruluva
    Peak skrev 2008-05-06 10:45:02 följande:
    trist!! Min sambo är också förkyld mycket, eller mer täppt och snorig men utan att vara förkyld, hur konstigt det än låter! Jag håller på att bli tokig på honom! Så när han har varit på läkarkontroller har han tagit upp det (det är ju inte normalt!) men de pratar mest bort det och har inte tid typ...men han har gjort ett allergitest och är superallergisk mot katter och pollen. Häromdagen hittade jag min nässpray jag fick när jag hade bihåleinflammation, det stog att den hjälpte mot mer än det så jag gav honom den! Tycker han är lite bättre nu faktiskt! Stå på dig om hjälp tycker jag! Krya på dig! Ja Gill kommer jag ihåg att de pratade mycket om/med! Men jag övergav dem för Mix!
    Ja, jag får gå vidare för man orkar inte vara sjuk jämt heller! Man kan ju prova receptfria allergimediciner
  • malins79
    lillafruluva skrev 2008-05-06 11:17:09 följande:
    Ja, jag får gå vidare för man orkar inte vara sjuk jämt heller! Man kan ju prova receptfria allergimediciner
    Testa Flutide Nasal, det finns receptfritt numera.
    Jag hade det på recept innan och det är jättebra, innhåller kortision så man ska inte anv det när man är gravid eller ammar. 
  • malins79
    Busan skrev 2008-05-06 09:53:15 följande:
    Helt OT ang avslutningskläder: Jag gillar när tjejer har kjol och nån söt blus på avslutningen men nu har jag hittat denna och är osäker på om den är lång nog för att ha leggings till kan man köpa vita jeans (inte jättepraktiskt med vita byxor). Eller är tights tjockare så att hon kan ha det istället.www.lindex.se/Archive/ProductImages/S00000060...www.lindex.se/Archive/ProductImages/S00000059...www.lindex.se/Archive/ProductImages/S00000060...Vad tror ni?
    Det passar med vilket som. Kan hon inte prova vilket som blir bäst?
  • malins79
    Vaniljdröm skrev 2008-05-06 11:32:41 följande:
    Är det någon som vet var jag kan hitta en liknande korg?www.isabellasmith.com/ecommerce-products/view...
    åhh, så söt! Det är väl en sån som Juliah har?
    Jag vill med har en sån men frakten blir ju så dyr från Danmark.
  • Vaniljdröm

Ja, frakten blir så dyr så jag tänkte hitta något liknande, om det går.
    Men den är underbar!

• Camilla R
    malins79 skrev 2008-05-06 11:14:07 följande:
    Måste bara få delge er att min Jacob lärt sig gå! Han kunde inte det för en timme sedan men nu kan han gå hur långt som helst! Man blir allt lite stolt.Ska läsa ikapp om en stund.
    Klart att du skall vara stolt! Vad kul att han lärt sig gå, det är ett stort steg
  • MildaMaränger
    Vaniljdröm skrev 2008-05-06 11:42:01 följande:
    Ja, frakten blir så dyr så jag tänkte hitta något liknande, om det går.Men den är underbar!
    jag tror inte att den skickas...
  • Himmelbit
    Vaniljdröm skrev 2008-05-06 11:32:41 följande:
    Är det någon som vet var jag kan hitta en liknande korg?www.isabellasmith.com/ecommerce-products/view...
    Jag vet att vi var i några olika affärer som hade den korgen. Minns tyvärr inte vart... Fundersam Men kolla med Mimmi - hon har stenkoll!

Hej på er förresten!
Svar på tråden Vita tråden del 8