• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • LinaoMatilda
    malins79 skrev 2008-06-29 21:43:14 följande:
    Hej Lina, gick flygresan hem bra?Fick du med dig allt?
    Hej! Ja tack, det gick riktigt bra. Jag fick allt i min väska och tallrikshyllan paketerade jag i en låda jag fick av mimmi. 10kg övervikt blev det Jag missade också att säga hejdå åt dig, men det var kul att träffas iaf
  • malins79
    LinaoMatilda skrev 2008-06-29 21:45:06 följande:
    Hej! Ja tack, det gick riktigt bra. Jag fick allt i min väska och tallrikshyllan paketerade jag i en låda jag fick av mimmi. 10kg övervikt blev det Jag missade också att säga hejdå åt dig, men det var kul att träffas iaf
    10kgs övervikt, det var inte billigt eller? Ja det var kul att få träffa många av de som man har daglig kontakt med.
    Jag hoppas det blir någon mer träff i höst.
  • Tjock kulan
    malins79 skrev 2008-06-29 18:00:37 följande:
    Sitter och surfar på Blocket, har haft lite abstinens när jag varit bort Tänk om jag missat massa fina skåp nu!
    Och jag som trodde att jag var en riktig blocket narkoman du är ju värre än mig

13 år: Klart han ska ha en gunghäst, varför tänkte jag inte på det
  • Busan

Numberone: Grattis till Ellen. Ni verkar vara två kloka föräldrar med en mycket sund inställning.

Vad härligt ni verkar ha haft det i stockholm.  Hoppas på att det blir fler gånger, nu när jag inte orkade hänga på denna gång.

• malins79
    Tjock kulan skrev 2008-06-29 21:52:44 följande:
    Och jag som trodde att jag var en riktig blocket narkoman du är ju värre än mig 13 år: Klart han ska ha en gunghäst, varför tänkte jag inte på det
    Ja, tänk 2dagar utan dator, snacka om Blocketabstinens.
  • Videli
    Videli skrev 2008-06-29 22:05:39 följande:
    Det här bordet o stolar fast i vitt, visst var dom lite fina?www.kwa.se/product.asp&module_instan...
    neeeej fick inte med den bilden jag ville ha, men det är den 4:e/sista bilden till höger
  • Tjock kulan

Numberone: Grattis igen till lilla Ellen, har tänkt mycket på er och ert lilla underverk. Tycker det är så fasligt tråkigt att ni fick en sådan start tillsammans. Hoppas innerligt att allt går bra på tisdag och att ni kan få komma hem så fort som möjligt med er lilla tjej och få börja ert familjeliv tillsammans. Stora kramar till er, M

• tjenixen

NUMBERONE: Stort stort grattis till lilla Ellen. Klart hon är ert allt och er lilla prinsessa även om hon får vissa komplikationer eller vad man säger. Hon är ju alldeles speciell och underbar i vilket fall som helst. Håller tummar och tår att ni får komma hem till helgen och börja ert liv tillsammans hemma i lugn och ro. Njut och bli omhändertagen hemma hos dina föräldrar nu för jag kan tänka mig att ni går igenom en tuff tid nu. Kram.

Svar på tråden Vita tråden del 8