• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • lasseliten

Numberone - grattis till Ellen! Har tänkt massor på er.

Åh, jag är så sur, tydligen missade försäljaren på Hans Mikaels att lägga ner ett fat till en kruka jag köpte på sthlmstrippen. Får se hur de tänker lösa det...

Mimmi - På något sätt är det faktiskt skönt att höra att det är fler som är bakis

Kajsa - det var definitivt värt det. Dansade hela natten Eller ja, fram till kl 1, sen drog jag mig sakta hemåt...*vuxenpoäng*

• Kajsa 77
    lasseliten skrev 2008-06-29 19:23:08 följande:
    Numberone - grattis till Ellen! Har tänkt massor på er. Åh, jag är så sur, tydligen missade försäljaren på Hans Mikaels att lägga ner ett fat till en kruka jag köpte på sthlmstrippen. Får se hur de tänker lösa det...Mimmi - På något sätt är det faktiskt skönt att höra att det är fler som är bakis Kajsa - det var definitivt värt det. Dansade hela natten Eller ja, fram till kl 1, sen drog jag mig sakta hemåt...*vuxenpoäng*
    Men vad tråkigt med fatet! Ring och be dem skicka hem ett! Inget annat är ju acceptabelt!
  • Kaktus76

Numberone: GRATTIS till er lilla tjej. Hoppas att ni mår något så när trots omständigheterna. Har tänkt massor på er och undrat hur det har gått!!

Skickar massor av kramar till er!!!

• juliah
    lasseliten skrev 2008-06-29 19:23:08 följande:
    Numberone - grattis till Ellen! Har tänkt massor på er. Åh, jag är så sur, tydligen missade försäljaren på Hans Mikaels att lägga ner ett fat till en kruka jag köpte på sthlmstrippen. Får se hur de tänker lösa det...Mimmi - På något sätt är det faktiskt skönt att höra att det är fler som är bakis Kajsa - det var definitivt värt det. Dansade hela natten Eller ja, fram till kl 1, sen drog jag mig sakta hemåt...*vuxenpoäng*
    Äsch så trist, klumpig och glömsk var hon. Du får nog ett nytt, men man vill ju piffa och fixa omedelbums ju.
  • Kajsa 77
    malins79 skrev 2008-06-29 19:34:54 följande:
    Kajsa, vad fina bilder din nya kamera tar.
    Tack! Ja något bättre än den gamla! Jag visste inte heller att du skulle försvinna där efter Bruka. Så jag missade ocksåa tt säga hejdå.
  • malins79
    juliah skrev 2008-06-29 19:36:14 följande:
    malins, jag missade att säga hejdå till dig, det var inte meningen men jag trodde att alla skulle med till Syster lycklig.
    Det är ingen fara. Jag trodde också att jag skulle dit, men det tog lite längre tid för M att ta sig från Skansen till Humlegårdsgatan än vad han trodde, sen var barnen jättetrötta efter en dag med karuseller, fiskdamm och alla djur så de sov i bilen och det behövde de och J brukar vakna om bilen stannar, därför stannade jag inte vid Syter Lycklig. Jag är ändå nöjd med alla inköp jag gjort. Blev en hel del till slut.
  • malins79
    Kajsa 77 skrev 2008-06-29 19:37:50 följande:
    Tack! Ja något bättre än den gamla! Jag visste inte heller att du skulle försvinna där efter Bruka. Så jag missade ocksåa tt säga hejdå.
    Jag var på Ikea i lördagskväll och skulle köpa Ingolf vita barstolar men enligt Marcus skulle de inte få plats i bilen hem, så jag måste snart till Ikea i Jkpg, då får jag ju en anledning att besöka Iems och spana in allt fint dom har
Svar på tråden Vita tråden del 8