• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • Peak
    numberone skrev 2008-06-29 18:22:15 följande:
    STORT TACK TILL ER ALLA!! Det värmer så mycket!!Psst....har gått ner allt i vikt och väger nu som vid inskrivningen i v. 8....
    läste tillbaka lite och vad fint du skrev OCH tänker! Sund inställning till livet! Klart hon är er alldeles underbaraste lilla prinsessa. Hon är unik som alla barn och det är just det hon är - ert barn och er lilla dotter! Lycka till i veckan och ta hand om er lilla familj! Kram från mig och Lowe
    (som verkar hur trött som helst idag, sovit middag 2 ggr och nu bara sitter i min famn och leker med sina nappar och kramas...hmm ovanligt!)
  • Vaniljdröm

numberone!

Åh, kul att se dig här!
    Jättegrattis till lilla tjejen! Vilket gulligt namn ni har valt. Hoppas att ni slipper sjukhusmiljön snart och får komma hem till det mysiga bebisrummet som väntar.
    Vad var det som hände? Tillstötte det något under själva förlossnningen? Du behöver inte svara om det är jobbigt. Jag har följt tråden lite sporadiskt på sistone.
    Skönt att du mår bra. Starkt jobbat med vikten! Jag har ff inte gått ner ett endaste gram och det är fyra år sedan nu

• umbro

numberone: Jätte grattis till prinsessan Ellen, lycka till i veckan. Förstår att det ska bli skönt med hem gång i helgen. Vad var det som hände? Många kramar till er

• juliah

Hej vänner!

Hoppas allt är fint med er!
    Jag har haft underbart mysiga dagar med träff och mimmi som sovit över med mig och barnen hos mamma.
    Kommer nog inte att packa upp min shopping, köket ska nämligen rivas om två veckor.

Ang. tidiga mornar. Det är bara att gilla läget för egen del, har försökt trixa med det på alla tänkbara vis men kl 5 är vi uppe oavsett.

• Videli

Numberone,

Grattis till lilla Ellen,

Hoppas verkligen ni får komma hem till helgen...

• Videli

Hihihi hittade en Alve sekretär idag för 500 kr omålad på Blocket. Kanonser ju, då kan jag ju måla den själv och spakla över alla IKEA hål

• mimmi006

Just det! Jag har en Alve antikvit... glömde skriva det.

Videli skrev 2008-06-29 19:07:51 följande:
    Hihihi hittade en Alve sekretär idag för 500 kr omålad på Blocket. Kanonser ju, då kan jag ju måla den själv och spakla över alla IKEA hål
  • Videli
    mimmi006 skrev 2008-06-29 19:11:29 följande:
    Just det! Jag har en Alve antikvit... glömde skriva det.
    Åååå det var ett sånt jag egentligen ville ha, men dom har slutat med det i antikvitt och jag tycker inte den helvita är lika fin. Men nu hittade jag ju ett omålat för fem hundringen, så det blir ju kanon ändå
Svar på tråden Vita tråden del 8