• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • Videli
    MildaMaränger skrev 2008-06-29 22:14:33 följande:
    videli... klassiker som håller!!! www.grythyttan.net/klassikerserien/lite dyrt bara
    JAAA dom är så fina. Men det tycker inte min man. Jag har kompromissat till mig vita utemöbler, så han fick sina trämöbler...

Men på framsidan skulle jag helt klart kunna tänka mig ett sånt litet cafebord med två stolar...
  • Det ljuva livet

Numberone: Grattis till er lilla tjej! Jag har tänkt på er mycket.

Videli: Dessa har vi; ett hopkok av soffa och bord från en serie och stolar från en annan.

• Videli
    Det ljuva livet skrev 2008-06-29 22:23:28 följande:
    Numberone: Grattis till er lilla tjej! Jag har tänkt på er mycket.Videli: Dessa har vi; ett hopkok av soffa och bord från en serie och stolar från en annan.
    Ååååååå vad fint Ååååå så vill jag oxå ha
  • Videli
    MildaMaränger skrev 2008-06-29 22:30:10 följande:
    men jönköping tar typ 3 timmar högst att åka till
    jooo men det känns lite väl långt, men visst dom var ju nästa gratis
Svar på tråden Vita tråden del 8