• Elli80

Linköping, någon?

Hej på er! Finns det någon här som bor i Linköping? Min sambo har blivit erbjuden jobb där och kommer att, om han tar det, veckopendla dit. Lilleman, 2½ mån, och jag kommer isf att bo där de veckor vi inte har bvc o annat viktigt... Men jag känner ingen i Linköping så det kommer att bli frultansvärt ensamt. Tänkte att någon av er här kanske bor där och kan tänka er att ses...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-12 13:45
    Här är vi som hänger i den här tråden:

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-17 10:56
    ciccielv - mamma till 3 barn och en ängel.bor i ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 21:07
    Marayah 26: Barnen Marko 4(031103) och Filip född 080621. Bor i Skäggetorp.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-04 21:27
    Fru Tzoanidis (Linda) nygift 28åring som kämpar för ett PLUSS, bor i Tannefors

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-07 21:57
    JennyoPatrik (Jenny) 29 år i höst. Flyttar till Skäggetorp 1 oktober. Har Lucas på 7 månader och har bf på lucia med grodan i magen =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-10 21:05
    Titti 34, bor i Lambohov .Barn födda -94 (David) -95 (Michaela ) , -06 (Elin) & -08 (Saga)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-11 21:29
    dinana - Diana 25 år, dottern Molly född 16/12 -06, bor i Skäggetorp
    MammatillEKNS- Catharina snart 26år, dottern Nathalie född den 30/12-07, bor i Ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-16 15:07
    Del 2 av den här tråden hittar du här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m34512458.html

• Svar på tråden Linköping, någon?
  • Elphaba
    Kevlarsjäl skrev 2008-06-25 14:37:50 följande:
    Jag bor i Ramshäll. Jag promenerar väldigt gärna!!!!
    Jättegärna. Jag vet inte exakt vart Ramshäll är men enligt sambon är det "nedanför vattentornet", vi bodde i Majelden förut, är det där i närheten? Jag har bara bott i Linköping 1,5 år och är inte särskilt välorienterad i geografin här, men promenerar gärna med dig :) Vore bra att få in någon sorts motionsrutin :P (Vi var jätteduktiga och promenerade in till stan idag)

dinana: kanske lite sent nu men grillat är alltid lyckat... som glitterkorn sa. vad hungrg jag blev nu... lövbiff och pommes med bearnaiseås&vitlöksbröd blir det här idag, enkelt och gott :)

glitterkorn: vad drygt, hoppas du hittar någon:) flytande alvedon tyckte ronja var smarr när hon fick det efter 3mån-sprutan häromveckan (hon fick ont, stackarn).
  • dinana

mm, grillat hade säkert varit gott, men sambon avskyr kött så kanske en annan dag när han inte är hemma. blev grillad smörgås här i alla fall. upptäckte att det 'r forboll ikväll igen. så skall bunka upp mig framför teven med en står bunke med feta popcorn.

mmm

• Cia80

Hej tjejer!
    Här blev det pizza ikväll, var så sjukt sugen på det
    Sen blir det fotboll och chips. En riktigt nyttig kväll med andra ord

• Cia80

Hej tjejer!
    Var hos bm imorse, fick en ny tid i juli som jag verkligen hoppas att jag inte behöver gå på.
    Nu vet jag ialla fall att jag får träffa bebis senast den 14 juli.
    Men jag behöver väl knappast skriva att jag hoppas på att få se bebis innan dess

Hoppas allt är bra med er.

• Elli80

Cia: Hade värkarna gjort någon nytta för dig?

• Elli80

Cia: 14:e juli låter sjukt långt bort, hoppas bebben kommer innan eller att tiden rinner iväg... Tyvärr rinner tiden iväg när man har bebben hemma... Gabriel blir nästan 5 månader om du ska behöva vänta på "ditt datum"... Ibland går tiden fort...

• Cia80

Elli,
    Ingen aning, bm kollade inte det.
    Huvudet är fortfarande ruckbart.

Men nu har det varit lugnt på värkfronten, vill ju ha mer ont

• glitterkorn

Hello !

Nu har jag börjat på min naturdiet , ska alltså bara äta 5 påsar med sånt där pulver varje dag och ev. någon frukt eller en lätt sallad ! :P Så nu får vi se hur det går ! :O ( ska hålla pp en vecka har jag tänkt ) Lyckats hålla mig i från mat sen i går kväll , och i dag har jag ätit tre påsar och en persika , jag får ta en dag i taget ! Hehe men det sjukt jobbit fantiserar om allt gott man kan äta , är barnvakt åt mina syskonbarn stektekorv o koka makaroner till dom förut ush va sugen man blev ! :S för att inte snacka om coca cola som jag missbrukar typ ;P Hehe , komemr nog drömma om mat i natt ! ;)

Julius har fortfarande feber 38.4 han blött en del från tandköttet i dag med lilla gubben , men han äter som han ska så det är skönt !

Cia. Skönt att du fått en slut datum nu i alla fall =)

• Cia80

Elli,
    Ja, bebis får väldigt gärna komma innan 14:e juli!
    Tycker tiden går väldigt sakta just nu, men det kanske har med att göra att jag är väldigt dålig på att aktivera mig.

glitterkorn.
    Ja, det är jätteskönt. Nu ser man slutet. Får försöka ställa in mig på den 14:e juli och kommer bebis innan dess så är det bara en bonus, eller nåt sånt

Jobbigt att Julius har feber, men bra att han äter

• glitterkorn

Här var det inte livat , vad har ni för ?

Själv sitter jag o är orolig Julle har 39.5 i feber men fick panodil för drygt en timma sen och sover gott nu ..

min naturdiet gick sådär för framåt eftermiddagen när jag var hungrig o orloog för julle slank det enr några mackor men men what ever .. =P

Svar på tråden Linköping, någon?