• Elli80

Linköping, någon?

Hej på er! Finns det någon här som bor i Linköping? Min sambo har blivit erbjuden jobb där och kommer att, om han tar det, veckopendla dit. Lilleman, 2½ mån, och jag kommer isf att bo där de veckor vi inte har bvc o annat viktigt... Men jag känner ingen i Linköping så det kommer att bli frultansvärt ensamt. Tänkte att någon av er här kanske bor där och kan tänka er att ses...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-12 13:45
    Här är vi som hänger i den här tråden:

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-17 10:56
    ciccielv - mamma till 3 barn och en ängel.bor i ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 21:07
    Marayah 26: Barnen Marko 4(031103) och Filip född 080621. Bor i Skäggetorp.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-04 21:27
    Fru Tzoanidis (Linda) nygift 28åring som kämpar för ett PLUSS, bor i Tannefors

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-07 21:57
    JennyoPatrik (Jenny) 29 år i höst. Flyttar till Skäggetorp 1 oktober. Har Lucas på 7 månader och har bf på lucia med grodan i magen =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-10 21:05
    Titti 34, bor i Lambohov .Barn födda -94 (David) -95 (Michaela ) , -06 (Elin) & -08 (Saga)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-11 21:29
    dinana - Diana 25 år, dottern Molly född 16/12 -06, bor i Skäggetorp
    MammatillEKNS- Catharina snart 26år, dottern Nathalie född den 30/12-07, bor i Ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-16 15:07
    Del 2 av den här tråden hittar du här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m34512458.html

• Svar på tråden Linköping, någon?
  • dinana

Har ju visat plus direkt när jag har varit gravid tidigare, så låghormonare är jag nog inte. Men det kanske är kroppen som spelar ett spratt med mig. Får se om jag får min mens den 10e som beräknat. Det är ju inte så långt bort nu. Förhoppningsvis inte. =) Men jag får nog satsa på att jag blivit gravid nu i stället. Har bara en äggledare så det kanske är det som krånglar.

• Leos och Vincents mamma
    dinana skrev 2008-06-29 13:32:16 följande:
    Har ju visat plus direkt när jag har varit gravid tidigare, så låghormonare är jag nog inte. Men det kanske är kroppen som spelar ett spratt med mig. Får se om jag får min mens den 10e som beräknat. Det är ju inte så långt bort nu. Förhoppningsvis inte. =) Men jag får nog satsa på att jag blivit gravid nu i stället. Har bara en äggledare så det kanske är det som krånglar.
    Ok. Jag skulle dock tycka det vore jobbigt att ha det som du har det. Skulle bli knäpp av att inte veta, du kan ju inte gå o tro att du är gravid hela tiden, bättre att gå till läkare o få det bekräftat
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • glitterkorn

Inte sett Cia här i dag kanske hon är på förlossningen :)

• Line79

Hej tjejer.

Var lääänge sedan jag skrev här, men jag smygläser ibland
    Hoppas att ni mår bra & att bebisarna växer & blir stora & starka.

Vi mår prima. Bygger på huset & njuter av sommaren. Cornelia har på 2 veckor lärt sig sätta sig upp från magläge, åla sig fram, dra sig upp till stående, nästan lärt sig krypa, klappa händerna & fått 2 tänder. Puh, vilka veckor!
    I morgon åker vi till Lkpg igen & stannar några dagar innan vi far till västkusten & Springsteen konserten i Gtb

Finns det några bra lekparker med bebisgungor i stan???

Cia- Blir det nån bebis nångång Jag fick bassning av min bm de sista månaderna för att jag inte kunde va stilla. Hon tyckte inte att jag skulle kratta löv på vår 2200kvm stora trädgård, inte gå på långa skogspromenader med hunden eller åka in till stan & leka med mina vänner. Men Cornelia ploppade ut 8 dagar innan så det var väl bra att jag gjorde det Så nu fick du lite tips om du vill få ut den...
    Önskar dig all lycka iaf!!!

• Line79

Cia- I värsta fall kan du prova den här:

Bäste bebis,Härmed varslar jag, i egenskap av hyresvärd, Dig om vräkning. Vräkningen kommer äga rum snarast, dock senast inom 2 veckor. Till grund för vräkningen föreligger totalt ointresse från Din sida att följa sedan tidigare överenskommen hyresperiod med slutdatum 080629 (se bilaga 1, UL rapport). För att underlätta för alla berörda parter ber jag Dig att flytta ut självmant.Med vänlig hälsningHyresvärden Mamma

• dinana
    Line79 skrev 2008-06-29 20:24:38 följande:
    Hej tjejer.Var lääänge sedan jag skrev här, men jag smygläser iblandHoppas att ni mår bra & att bebisarna växer & blir stora & starka.Vi mår prima. Bygger på huset & njuter av sommaren. Cornelia har på 2 veckor lärt sig sätta sig upp från magläge, åla sig fram, dra sig upp till stående, nästan lärt sig krypa, klappa händerna & fått 2 tänder. Puh, vilka veckor!I morgon åker vi till Lkpg igen & stannar några dagar innan vi far till västkusten & Springsteen konserten i GtbFinns det några bra lekparker med bebisgungor i stan???Cia- Blir det nån bebis nångång Jag fick bassning av min bm de sista månaderna för att jag inte kunde va stilla. Hon tyckte inte att jag skulle kratta löv på vår 2200kvm stora trädgård, inte gå på långa skogspromenader med hunden eller åka in till stan & leka med mina vänner. Men Cornelia ploppade ut 8 dagar innan så det var väl bra att jag gjorde det Så nu fick du lite tips om du vill få ut den...Önskar dig all lycka iaf!!!
    Här i Skägget finns det gott om bebisgungor. Är oftast en eller två bebisgungor/ställning vilket jag tycker är bra. Blir ju bra om man har två småttingar som vill gunga samtidigt
  • Cia80

glitterkorn,
    Nädu, sån tur har jag inte. Har i stort sett legat på soffan och sovit bort dagen idag.

Line,
    Nä, känns som en förlossning är långt borta. Fick typ 3 värkar i eftermiddags men sen försvann de
    Är så segt och tråkigt nu så snart vet jag inte vad jag gör
    Men bebis verkar trivas bra där inne, bökar runt en del där inne

• dinana

Cia80

Om du vill så kan vi ju alltid ta en fika här på IKEA =)

• Cia80

dinana,
    Är lite feg för att köra bil nu för tiden, men en fika på stan skulle jag nog orka med.

• Cia80

Har börjat få lite värkar nu. Klockar de på lite skoj, men de kommer alldeles för tätt och håller inte i sig så länge. Men det kanske är en början

Svar på tråden Linköping, någon?