• Elli80

Linköping, någon?

Hej på er! Finns det någon här som bor i Linköping? Min sambo har blivit erbjuden jobb där och kommer att, om han tar det, veckopendla dit. Lilleman, 2½ mån, och jag kommer isf att bo där de veckor vi inte har bvc o annat viktigt... Men jag känner ingen i Linköping så det kommer att bli frultansvärt ensamt. Tänkte att någon av er här kanske bor där och kan tänka er att ses...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-12 13:45
    Här är vi som hänger i den här tråden:

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-17 10:56
    ciccielv - mamma till 3 barn och en ängel.bor i ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 21:07
    Marayah 26: Barnen Marko 4(031103) och Filip född 080621. Bor i Skäggetorp.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-04 21:27
    Fru Tzoanidis (Linda) nygift 28åring som kämpar för ett PLUSS, bor i Tannefors

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-07 21:57
    JennyoPatrik (Jenny) 29 år i höst. Flyttar till Skäggetorp 1 oktober. Har Lucas på 7 månader och har bf på lucia med grodan i magen =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-10 21:05
    Titti 34, bor i Lambohov .Barn födda -94 (David) -95 (Michaela ) , -06 (Elin) & -08 (Saga)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-11 21:29
    dinana - Diana 25 år, dottern Molly född 16/12 -06, bor i Skäggetorp
    MammatillEKNS- Catharina snart 26år, dottern Nathalie född den 30/12-07, bor i Ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-16 15:07
    Del 2 av den här tråden hittar du här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m34512458.html

• Svar på tråden Linköping, någon?
  • Ionea

Ååååh, spännande!! Jag tror nog precis som ni att det är en bebis ute nu eller snart iaf

Här är det bara bra, vi har tagit det lugnt och softat här hemma. Ion har varit hos farmor och farfar en natt då vi åkte till Göteborg för att se lite spelningar. Allt gick jättebra!!

Hoppas att allt är bra med er?

Idag ska vi promenera till mitt jobb och ta en fika!

Ion rocks!
  • dinana

Idag verkar sommaren vara på plats i alla fall. Trist att man är förkyld dock. Febrig och snorig =( Men men, man får ju passa på att hålla sig ute medan man kan. Inga planer för idag så det blir en skönt slappar dag i trädgården antar jag.

Ha en fortsatt skön sommardag allihopa!

• Mizzz
    dinana skrev 2008-07-01 21:06:31 följande:
    Inget nytt på filmisar i alla fall www.lio.se/templates/IFrameWithMenu.aspx...
    Står att det bara finns i Norrköping. ?

Jag låg inne i 3 dagar och fick inte höra något om det heller. iofs ett tag sen nu ;)
  • dinana
    Mizzz skrev 2008-07-02 11:24:14 följande:
    Står att det bara finns i Norrköping. ? Jag låg inne i 3 dagar och fick inte höra något om det heller. iofs ett tag sen nu ;)
    Ja alltså jag är inte helt hundra, men jag tror det var det de menade när jag låg inne. Det eller foto i tidningen. Var dock inte så sugen på det för jag var väl helt förstörd av att ligga på sjukhus 14 december - 1 januari 06/07. Såg nog ut som en risboll i håret.
  • Kevlarsjäl

Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-01 19:57:20 följande:

Då är hon nog o föder barn Hon brukar ju annars vara här inne ganska ofta
    Tror också att Cia snart är mamma. Vad häftigt!!!
  • Line79

Åh vad spännande med Cia. Håller tummar & tår!

På fredag ska mina föräldrar vara barnvakt till Cornelia medan jag & maken åker till Gtb & ser Springsteen. Hur ska jag klara mej utan C ett helt dygn!
    Idag har vi ätit frukost på espresso house. Jätte mysigt fik de har öppnat. Har även hunnit med att träffa en vännina från gymnasietiden som fick barn i april. När jag tittade på hennes bb bild i corren så såg jag dej Ionea Så fina ni var.

• Cia80

Hej tjejer!
    Gör er nog besvikna nu när jag säger att anledningen till att jag varit borta är för att vårt internet inte fungerat.
    Bebis verkar trivas för bra där inne, bf+5 idag och det är riktigt segt.

• Mizzz
    Cia80 skrev 2008-07-02 16:58:57 följande:
    Hej tjejer!Gör er nog besvikna nu när jag säger att anledningen till att jag varit borta är för att vårt internet inte fungerat.Bebis verkar trivas för bra där inne, bf+5 idag och det är riktigt segt.
    >Ja, nu gör du oss besvikna Du ska ju inte vara här, du ska va på BB!!!! Det sätter nog igång snart ska du se, SNART har du lillen på utsidan!
  • Cia80

Lillisen,
    Förlåt, var inte meningen.
    Jag vill inte vara här, vill ju vara på bb och snusa bebis
    Jag hoppas på att vattnet ska gå, för då vet vi ju att det blir bebis snart ialla fall.
    Nu har jag ju inga känningar alls, bara en massa bök.

• dinana

Cia80 - men vad tusen gör du här utan bebis !?!? jahopp, du får ju inte ge oss sådana förhoppningar =P

fick jäkligt värk i korsryggen när jag var ute å gick. funderar på om det beror på värmen, för jag tycker att all värk har blivit förvärrad i den här hettan. min vagntermometer visade på 34 grader celsius. *gaaah*

Svar på tråden Linköping, någon?