• Venus

TrådDödarFolket #6

Hej hej...

Jag lyckades tydligen döda den sista tråden oxå
    7 minuter över midnatt
    7 minuter in på MorsDag

Så välkommen in i den nya tråden, välkommen o säg ditt hjärtas mening...

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m2248805.html

• Svar på tråden TrådDödarFolket #6
  • JennyOEmilia
    Ha, ha!!! Ja, den tappar ju poängen om man inte hör!!!

Om man säger så här.... Jag tror hon har ätit ärtsoppa till lunch....
  • Merenwen Elanesse

hahahaha
    Om då fattar jag

• Minna

Hej hopp!

Vilka roliga länkar!

Tihihiiiii!

Lova sover, jag slappar. Köket är städat. Behöver inte göra någonting!
    Skööööönt!

Phant hur har det gått idag??

• Minna

Just det, Lilou-- ta en dag i taget nu hörru!!!
    Och andas lite nu också!
    Klarar du inte av att åka till dom, så ska du inte göra det heller!!! Dom får komma till dig!!!!!

• Merenwen Elanesse

kolla in NANNY på 5 an nu!

• Phantera

Hej igen alla!!

Sarnisa > Så skönt att det verkar gå åt rätt håll!!
    Och jag menade inget illa...bara att det ibland är svårt att förstå vad du skriver när du inte använder punkt eller komma, och det är inte bara nu när du har öroninflammation som det är svårt att förstå...
    Eller...man förstår ju...men man kanske får läsa 2-3 gånger...det blir lixom väldigt fel ibland när man läser det...
    Punkter är till för att användas!! Men haka inte upp dig på det...du skriver ju som du vill...jag skriver ju inte felfritt heller. Skriver för många punkter istället!

Minna och Jenny > Jodå...gick bra. Denise och Magnus var med också...Denise sov en sväng. Men när hon vaknade charmade hon bm! Tjabbade och hade sig.
    Var en vanlig inskrivning. Blev lite besviken för jag inte fick veta "exakt" vilken vecka jag är i. Hon sa som så att en läkare kan inte bestämma exakt hur långt gången jag är genom att känna på livmodern...bara på ett ungefär...och hon tyckte vi redan hade ett "ungefärligt datum". Hon trodde att jag kanske var lite längre gången än vad jag själv tror. Men jag kände ju av Dee väldigt tidigt så vi kom väl överrens om att vid årsskiftet/nyår så kanske den lill* vill titta ut.
    Det innebär att jag är i vecka 8...Men i min graviditet som är registrerad här på FL så är jag i vecka 6+5...men tja...säg vecka 7 +/- en vecka? FÅr vänta till det "riktiga" UL som vi ska boka in i slutet av juli.
    Skulle sen få lämna lite blod för div. tester...men först hittade hon ingen blodådra som var bra...fick byta arm. Sen kom det lixom inte ut ngt blod...
    Förra gången jag var grav. fick jag ett rör som det var vakuum i så det kom inte i något blod...fick byta rör. Så vi testade idag igen...och det funkade bättre då! Inte skönt att sitta med en nål i 5 min i armen!! Men hon ville inte sticka om...jag är iaf inte rädd för nålar el dyl...tur det!

Jenny > Vilken vecka är du i?

Snuttis > Ha det så kul på inverteringen!!

Zmooth > Blir det någon ny frisyr? Färgning? El vad? *nyfis*

Venus > Nä...man vill ju inte gärna byta, särskillt om man gillar dagiset oxå...

Lilou > Usch...vad jobbigt för dig!! Måste du åka till svärföräldrarna då? Säg att du inte mår bra...för det gör du ju inte!! *kramar om*

Hm...dagen har varit så där. Var lite trött på FM...men efter att Dee fått lunch och vi ätit själva så skulle hon sova lite så då passade jag också på. Fast jag blev inte mkt piggare för det.
    Sen så åkte vi till Magnus föräldrar och hälsade på...det var OK...fick lite pannkakor. Fast Magnus ville inte ha så han åkte till broderns katter och "vaktade" dem.....

Hm...tja...nu sover Dee...snart är det DH...

Så...tja...vi ses!
    *kramis*

• JennyOEmilia

Phant. Jag är i vecka 5+5. Vad tråkigt att du inte fick veta exakt vilken vecka du var i.

• Phantera

Jenny > Ja...det var lite B...men men...får väl vänta tills i Juli...bah!

• Minna

Jahaja, då får vi vänta ända till slutet av juli innan vi vet exakt hur långt Phan gått då..

Jaja.

Men jag måste berätta. Lilla Lovan slog fläskläpp idag!
    Hon ska ju som vanligt ut oavsett väder, annars klättrar hon på väggarna här hemma.
    Och det har spöregnat hela dagen. Så det var bara att ta på regnstället och gå ut, men hennes regnställ är inte bra alls, det är så hårt och sitter lite för tajt så hon blir så osmidig som hon kan bli.
    Självklart trilla hon rakt fram och slog upp läppen!
    Blod och skrik.
    Men sen var det bra igen, fast hon ser lite rolig ut.
    Lilla gummsan!
    Tycker så synd om henne!
    Hon skrapade upp hakan också... Så jag tror jag ska köpa ett nytt regnställ till henne, det hon har nu har hon ändå ärvt, så det blir ju inte några bortkastade pengar iaf..
    Jaja..
    Hm har rätt bra regnställ va? Jag ska kolla in det på torsdag när jag ändå är inne i stan för mvc...
    Hej hopp.

• Merenwen Elanesse

minna japp H&M är KANON Tristan har det
    billigt åxå

nu måste jag VILA
    örat härjar igen
    har apont...

bläääääääääääääää

nattus

Svar på tråden TrådDödarFolket #6